Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
pike schreef: za 22 jun 2024, 20:28 Ties heeft vanochtend zijn A-diploma Gedrag en Gehoorzaamheid gehaald :cool: Het volgen ging niet helemaal zo goed, want hij kreeg een geurtje in zijn speurneus. Ik moest hem uit de oefening halen en opnieuw starten. Toen ging het goed maar ja, hij had al punten ingeleverd natuurlijk. Maar daarna ging het verder best wel goed en hij kwam met 80 van de 90 te behalen punten over de eindstreep :cool: Volgende week mag hij mee naar de workshop zweetwerk. Dat lijkt me super leuk voor hem :D
Dan heeft hij het toch wel heel goed gedaan! Proficiat voor jullie beiden.
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: za 22 jun 2024, 22:55 Mijn geluksmomenten van donderdag, ja ik loop achter ik weet het. Ik heb mijn kniebraces op kunnen halen dankzij een lieve vriend die mij wilde brengen, het was natuurlijk weer in de ochtend. Naar die instrumentenmaker kan ik alleen in de ochtend. Afijn, kniebraces zitten echt geweldig, deze zijn echt zo goed opgemeten. Moet natuurlijk over mijn broek, maar zakken niet af en geven precies op de juiste plekken wat druk en je voelt gewoon bijna niet dat je ze om hebt.
Ze zijn mooi glimmend blauw iemand zei al leuk dat ze net zo blauw zijn als zijn vorige auto. Afbeelding
Maar mijn heupen doen ook enorm zeer, meer dit scheelt ook op mijn heupen.
Overdreven gezegd ging ik bijna kruipend naar binnen en kwam er rechtop lopend vandaan!
Drie fingersplints ben ik even kwijt, die worden aangepast. Ik ben blij met deze fijne instrumentenmaker en nog blijer met deze geweldige vriend. Afbeelding
Daarna lekker wat gedronken bij de orchideeën hoeve en lekker bijpraten en daarna naar huis.
Zulke dagen zijn goud waard.Afbeelding
Wat heerlijk om te lezen! Het is je zoooo gegund om eindelijk met wat minder pijn door het leven te gaan! En goede vrienden zijn altijd iets om dankbaar voor te zijn. :-*
Door Charlie Angel
frodo quin schreef: O fijn dat je zo goed bent met de braces. Knieproblemen voel je inderdaad ook echt wel in de heup. Kan mij voorstellen dat het daarvoor ook fijn is.
Dank allemaal. Afbeelding
Ja, mijn beide knieën zijn volledig versleten, bot op bot en dan al die tijd al zonder ondersteuning dus ja dat trokken mijn heupen niet meer. Zeker gezien de linker ook niet meer zo goed is.
Dus daarom zo'n groot verschil nu.

Ja Anne, want echt goede vrienden zijn op 1 hand te tellen. En deze vriend is echt bijzonder.
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: zo 23 jun 2024, 12:49 Zal ik vast koffiezetten? (Oké oké, thee voor jou...) :biggrin2:
Ik ben onderhand wel toe aan koffie hoor :biggrin2:
We zijn er vanavond ergens. Morgen maar even bijkletsen, eerst even grondig uitslapen :P
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: zo 23 jun 2024, 14:43 Ik ben onderhand wel toe aan koffie hoor :biggrin2:
We zijn er vanavond ergens. Morgen maar even bijkletsen, eerst even grondig uitslapen :P
Jullie komen precies op tijd: het wordt hoogzomer komende week, met temperaturen tussen 25-30 graden! :D Hopelijk heb je je bikini ingepakt. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: zo 23 jun 2024, 14:51 Jullie komen precies op tijd: het wordt hoogzomer komende week, met temperaturen tussen 25-30 graden! :D Hopelijk heb je je bikini ingepakt. :biggrin2:
De bikini niet, wel 15 meter muggengaas :P
Voor de veranda, en de rest voor een zomerjurkje voor mezelf vrees ik ;D
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: zo 23 jun 2024, 15:08 De bikini niet, wel 15 meter muggengaas :P
Voor de veranda, en de rest voor een zomerjurkje voor mezelf vrees ik ;D
Klinkt goed, en anders kom je maar in het verwarmde zwembadje in onze muggenhut afkoelen. :D
Door frodo quin
Charlie Angel schreef: zo 23 jun 2024, 14:14 Dank allemaal. Afbeelding
Ja, mijn beide knieën zijn volledig versleten, bot op bot en dan al die tijd al zonder ondersteuning dus ja dat trokken mijn heupen niet meer. Zeker gezien de linker ook niet meer zo goed is.
Dus daarom zo'n groot verschil nu.

Ja Anne, want echt goede vrienden zijn op 1 hand te tellen. En deze vriend is echt bijzonder.
Het zou mij niet verbazen dat minder pijn ook echt goed gaat doen voor het mentale. Pijn is ook een stressor.

En ja goede vriendschappen zijn zeldzaam en heel waardevol.

Hoop dat je deze mooie dingen ten volle mag ervaren.
Door Charlie Angel
frodo quin schreef: Het zou mij niet verbazen dat minder pijn ook echt goed gaat doen voor het mentale. Pijn is ook een stressor.

En ja goede vriendschappen zijn zeldzaam en heel waardevol.

Hoop dat je deze mooie dingen ten volle mag ervaren.
Dank je. Afbeelding
En ja, pijn is ook echt 1 van de stressoren, samen met volledig oververmoeid en overwerkt voor al heel erg veel te lang.
Door pike
Angelique dat je maar heel lang veel baat mag hebben van de braces. Wat een verademing moet dat voor je zijn.

En Kim heel veel plezier in Anne’s muggenland :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door