Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
Gisteren het trouwpak voor m'n broer geshopt samen met m'n zus (en broer natuurlijk.....)
Zo leuk voor hem dat hij op z'n 49e nog gaat trouwen.
Hun 2 jarige dochter wordt een heel mooi bruidsmeisje.

Echt een unicum dat we met z'n 3en bij elkaar waren.
Broerlief woont zo'n 200 km bij ons vandaan.
Laatst gewijzigd door Dreetje op zo 10 apr 2016, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:7 reuen worden het dan.
Dus je wilde je tuin ook verbouwd hebben op het vakantieadres? :P

We hebben nog wel wat graafwerkzaamheden in de planning, dus kom maar op! We leggen wel wat zakken cement en de bouwtekeningen ergens neer, heeft Sjaak ook iets te doen tijdens zijn vakantie. ;D
Door mizzsylver
geluksmomentje van vandaag; mijn zus gaat trouwen :D en ik mag haar getuige zijn :mbounce:
Na 15 jaar samen hebben ze op een avond op de bank besloten dat het wel eens tijd werd om te trouwen, het wordt ook een heel besloten feestje maar ik heb er al heel veel zin in :biggrin2:
Door Angelique
Kaela schreef:Eindelijk een keuze gemaakt! Zo happy na een lange tijd sparen en twijfelen!

Afbeelding
Ow het is een hele andere geworden. Ook mooi! milimeters heb je nooit genoeg :cool: en die IS is natuurlijk een pre ten opzichte van die andere.

Ik kocht vandaag ook 70-300.
Door Kaela
Thessa en Shanti schreef:Niet? :o

Mijn geluksmomentje, heerlijk in de zo'n gezeten met taart en blije hondjes. :)
Ik is ook niet jaloers! Taaaaaaaart Jammie!!!!!!!!!!!!!
Door Shanti en co
Kaela schreef:Ik is ook niet jaloers! Taaaaaaaart Jammie!!!!!!!!!!!!!
Zelf gemaakte monchou taart, sinaasappel kwark taart en appeltaart (en vanwege keuzestress maar gewoon van alledrie een stukje :biggrin2: )
Nog steeds niet jaloers?
Door Kaela
Thessa en Shanti schreef:Zelf gemaakte monchou taart, sinaasappel kwark taart en appeltaart (en vanwege keuzestress maar gewoon van alledrie een stukje :biggrin2: )
Nog steeds niet jaloers?
Echt in het geheel niet!

Ik had er wel een foto van willen maken :P
Door doranto
Ons grote geluksmoment was gisteren, toen we voor het eerst onze kleinzoon zagen die de dag ervoor was geboren :smitten:
Het was 6 weken te vroeg, zodat hij nog een maandje in het ziekenhuis in de couveuse moet blijven. Hij kan echter alles zelfstandig. Alleen het drinken kost teveel kracht zodat hij sondevoeding krijgt. Het is wel jammer dat het in Apeldoorn is, terwijl wij in Kaatsheuvel wonen, maar het leuke van de techniek van tegenwoordig is dat er een camera in zijn couveuse hangt, zodat we 24 uur per dag even life kunnen kijken als we dat willen :D
Door Anne in Zweden
Doranto schreef:Ons grote geluksmoment was gisteren, toen we voor het eerst onze kleinzoon zagen die de dag ervoor was geboren :smitten:
Het was 6 weken te vroeg, zodat hij nog een maandje in het ziekenhuis in de couveuse moet blijven. Hij kan echter alles zelfstandig. Alleen het drinken kost teveel kracht zodat hij sondevoeding krijgt. Het is wel jammer dat het in Apeldoorn is, terwijl wij in Kaatsheuvel wonen, maar het leuke van de techniek van tegenwoordig is dat er een camera in zijn couveuse hangt, zodat we 24 uur per dag even life kunnen kijken als we dat willen :D
Wat leuk en wat spannend, Hedwich! Gefeliciteerd! Hopelijk sterkt hij snel aan en mag hij snel bij opa en oma logeren naar huis. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door