Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Pizza met diavolo. Ik kreeg de salami van Vera er ook bij.
Morgen tagliatelle (wit) met champs, courgette, spekjes, pitjes etc in kruidemroomsaus.
Overmorgen en de dag daarna gegratineerde wraps met xhili con carne erin (Voor Vera zonder wrap). Zaterdag bami en zondag voor Vera en mij misschien weer, afhankelijk van hoe groot het restje is.
Door Kaio
Jantina schreef: Da's nog eens lange termijn planning Koekje!
Gisteren rijst (bruin) met pot saus, opgeleukt met paprika, tauge en bleekselderij.
Vanavond boerenkool met worst.
Dat doe ik ook enigszins vaak en graag, scheelt weggooien en naar de winkel moeten  ;)
Echter vandaag door change of pans vanavond maar iets voor mezelf maken, kijk wel wat voor overgebleven dingetjes er liggen en gooi dat maar samen  ::) :biggrin2:
Door BusKay
marina schreef: Iemand nog een leuk bietjes recept? Ik heb verse liggen en ze moeten echt op!
Rode bietensalade

Ingrediënten
500 gram gekookte bietjes
zout en peper
2 eetl . balsamicoazijn
1 eetl . citroensap
4 eetl . olijfolie
4 eetl. fijngehakte peterselie
½ van een pakje fetakaas

Bereiding

Bieten raspen op een grove rasp en op smaak brengen met zout, peper, balsamico azijn, citroensap, gehakte peterselie en olijfolie.
Schep de bietensalade in een schaal en verkruimel er de feta kaas overheen.
Besprenkel de het geheel eventueel nog met nog wat olijfolie en klaar is de salade.
Door marina
BusKay schreef: Rode bietensalade

Ingrediënten
500 gram gekookte bietjes
zout en peper
2 eetl . balsamicoazijn
1 eetl . citroensap
4 eetl . olijfolie
4 eetl. fijngehakte peterselie
½ van een pakje fetakaas

Bereiding

Bieten raspen op een grove rasp en op smaak brengen met zout, peper, balsamico azijn, citroensap, gehakte peterselie en olijfolie.
Schep de bietensalade in een schaal en verkruimel er de feta kaas overheen.
Besprenkel de het geheel eventueel nog met nog wat olijfolie en klaar is de salade.
Tnx! Lekker bijgerechtje :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door