dikzak gevonden, de viespeuk had zich tussen de oregano verschanst, opgepakt en zow, hop, het gemeenteplantsoen ingewerkt

Oregano ga ik eruit halen, zit onder het slijm

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fenixjuh schreef:Die is vast al weer op de weg terug.
dikzak gevonden, de viespeuk had zich tussen de oregano verschanst, opgepakt en zow, hop, het gemeenteplantsoen ingewerkt
Oregano ga ik eruit halen, zit onder het slijm![]()
![]()
Jantina schreef: Asperges!!! Wow! Hoe doe je dat?Dochter heeft een blauwe maandag een moestuin gehad. Daar stonden aspergeplanten met besjes. De besjes hebben we geplant, en daar hebben we vanaf het derde jaar van geoogst. We hebben niet veel planten, want een kleine moestuin, maar ze zijn wel erg lekker!
monster schreef: Ik ga zondag 14 dagen weg. Zal wel niks overblijven.Niemand die de plantjes een keertje kan komen water geven? 14 dagen is lang en het gaat warm worden volgende week.
monster schreef: Ik ga zondag 14 dagen weg. Zal wel niks overblijven.Wij hadden vroeger een tijdschakelaar op de sproeier zitten. Iedere ochtend ging de kraan automatisch een half uur aan. Zo hoefde ik mij geen zorgen te maken als ik tijdens een droge periode geen water kon geven.
monster schreef: Gieten lukt wel, maar die slakken!ik durf het niet te zeggen, maar tot nu toe hebben wij absoluut geen last van slakken. Door dit te schrijven ben ik bang dat er morgen een invasie komt, maar dat risico neem ik dan maar. Er zijn jaren geweest dat ik 's avonds geen stap buiten kon zetten zonder bij iedere stap op een aantal slakken te staan. Ik griezelde ervan. Maar de laatste twee jaar is er geen slak meer te bekennen. Geen idee waar ze zijn gebleven.
Lida. S schreef: ik durf het niet te zeggen, maar tot nu toe hebben wij absoluut geen last van slakken. Door dit te schrijven ben ik bang dat er morgen een invasie komt, maar dat risico neem ik dan maar. Er zijn jaren geweest dat ik 's avonds geen stap buiten kon zetten zonder bij iedere stap op een aantal slakken te staan. Ik griezelde ervan. Maar de laatste twee jaar is er geen slak meer te bekennen. Geen idee waar ze zijn gebleven.