Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Redelijk braaf geweest dit weekend. Morgen mijn eerste schooldag. Dan neem ik wel broodjes mee. Ik hoop dat mijn siggflessen er morgen zijn en dat ik dinsdag weer sap mee kan nemen. Dan weet ik ook beter hoe het reilt en zeilt daar hoop ik.
Had vandaag een peer/pastinaaksoep en heb het overschot naar de buurtjes gebracht. Ik vond het niet zo lekker. :-\
Klinkt ook niet heel lekker om eerlijk te zijn, ik hou het wel bij peer/pastinaak sap dan ;)

Vandaag braaf geweest, turbocharge smoothie, noten/cacao mengsel gemaakt als lekkers vanmiddag en nog een brocollicreme soep gemaakt (had nog creme fraiche over van de champignon soep). Morgen dus lekker weer soep!  Hoef ik daar in ieder geval niet over na te denken.

En als broodvervanger neem ik tegenwoordig regelmatig wraps mee, morgen wraps met filet americain als lunch! Jumbo heeft volkoren wraps :D

Nu ga ik maar naar bed, heb morgen mijn energie vast nodig... Eerst Berlioz nog een paar ongezonde snoepjes geven als hij ze nog wil :(
Vandaag vanwege de eerste schooldag broodjes meegenomen.  Zooo daar heb ik nu nog last van. Het zuur en beetje buikpijn. Zo maar eens een soepje maken. Morgen geen broodjes meer in elk geval. En ik ben aangekomen, maar dat kan denk ik ook komen doordat ik ongesteld ben (dat hoop ik tenminste wel.) Mijn horloge zit ook erg strak sinds gisteren.
Ik heb vandaag wat slechte dingen gehad, was op visite bij vriendin, mergpijpje, nou ja, zo'n grote, waterijsje (raket), roosvicee sap en nog 2 merci'tjes... :o

Verder vanmorgen bessen/yoghurt/ananas/pitten smoothie en net restje soep. Nu haasten, snel Angel uitlaten, om 7 uur word ik opgehaald...
Ik merk trouwens wel meteen dat ik weer anders moe ben na al die suikers... en vandaag bericht gekregen dat we aardig wat centjes terugkrijgen van de belastingdienst, dus ik ga lekker het boek kopen :D En een sap-4 daagse bedenken voor mezelf denk ik. Eens even kijken of mijn eigen programma dan makkelijker vol te houden is dan eentje van Jason ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door