Mijn lief is vandaag geopereerd aan zijn galblaas en alles is goed gegaan en hij mocht gelukkig al vlug weer naar huis.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑ma 17 jun 2024, 07:37 Oh oei, dat is idd niet erg fijn.![]()
Dan zou ik ook een vriendelijk doch stoer haantje uit deze lichting kiezen.
Wel jammer voor je. Heb je er zo goed en liefdevol voor gezorgd...![]()
hannabelgje schreef: ↑ma 17 jun 2024, 21:35 Mijn lief is vandaag geopereerd aan zijn galblaas en alles is goed gegaan en hij mocht gelukkig al vlug weer naar huis.Fijn dat het goed ging. Hopelijk snel helemaal hersteld.
hannabelgje schreef:Mijn lief is vandaag geopereerd aan zijn galblaas en alles is goed gegaan en hij mocht gelukkig al vlug weer naar huis.Fijn dat alles goed is gegaan, een voorspoedig herstel gewenst.
Siberienne schreef: ↑za 22 jun 2024, 22:37 Uit hetzelfde land IMG_5400.jpegWaaaaauwie
Charlie Angel schreef: ↑za 22 jun 2024, 22:55 Mijn geluksmomenten van donderdag, ja ik loop achter ik weet het. Ik heb mijn kniebraces op kunnen halen dankzij een lieve vriend die mij wilde brengen, het was natuurlijk weer in de ochtend. Naar die instrumentenmaker kan ik alleen in de ochtend. Afijn, kniebraces zitten echt geweldig, deze zijn echt zo goed opgemeten. Moet natuurlijk over mijn broek, maar zakken niet af en geven precies op de juiste plekken wat druk en je voelt gewoon bijna niet dat je ze om hebt.Wat ontzettend fijn voor je! Hopelijk nu minder pijn, en meer ruimte voor fijne dingen
Ze zijn mooi glimmend blauw iemand zei al leuk dat ze net zo blauw zijn als zijn vorige auto.
Maar mijn heupen doen ook enorm zeer, meer dit scheelt ook op mijn heupen.
Overdreven gezegd ging ik bijna kruipend naar binnen en kwam er rechtop lopend vandaan!
Drie fingersplints ben ik even kwijt, die worden aangepast. Ik ben blij met deze fijne instrumentenmaker en nog blijer met deze geweldige vriend.![]()
Daarna lekker wat gedronken bij de orchideeën hoeve en lekker bijpraten en daarna naar huis.
Zulke dagen zijn goud waard.![]()
Charlie Angel schreef: ↑za 22 jun 2024, 22:55 Mijn geluksmomenten van donderdag, ja ik loop achter ik weet het. Ik heb mijn kniebraces op kunnen halen dankzij een lieve vriend die mij wilde brengen, het was natuurlijk weer in de ochtend. Naar die instrumentenmaker kan ik alleen in de ochtend. Afijn, kniebraces zitten echt geweldig, deze zijn echt zo goed opgemeten. Moet natuurlijk over mijn broek, maar zakken niet af en geven precies op de juiste plekken wat druk en je voelt gewoon bijna niet dat je ze om hebt.Wat fijn om te lezen! Hopelijk geeft het veel verlichting
Ze zijn mooi glimmend blauw iemand zei al leuk dat ze net zo blauw zijn als zijn vorige auto.
Overdreven gezegd ging ik bijna kruipend naar binnen en kwam er rechtop lopend vandaan!
Drie fingersplints ben ik even kwijt, die worden aangepast. Ik ben blij met deze fijne instrumentenmaker en nog blijer met deze geweldige vriend.![]()
Daarna lekker wat gedronken bij de orchideeën hoeve en lekker bijpraten en daarna naar huis.
Charlie Angel schreef: ↑za 22 jun 2024, 22:55 Mijn geluksmomenten van donderdag, ja ik loop achter ik weet het. Ik heb mijn kniebraces op kunnen halen dankzij een lieve vriend die mij wilde brengen, het was natuurlijk weer in de ochtend. Naar die instrumentenmaker kan ik alleen in de ochtend. Afijn, kniebraces zitten echt geweldig, deze zijn echt zo goed opgemeten. Moet natuurlijk over mijn broek, maar zakken niet af en geven precies op de juiste plekken wat druk en je voelt gewoon bijna niet dat je ze om hebt.O fijn dat je zo goed bent met de braces. Knieproblemen voel je inderdaad ook echt wel in de heup. Kan mij voorstellen dat het daarvoor ook fijn is.