Als het is wat het lijkt dan gaan wij en de honden het fantastisch hebben - duimen dat het weer meezit

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
El_Kato schreef: ↑vr 31 mei 2024, 22:37 YEAH we hebben vakantie geboekt. In Limburg in wat een fantastisch huis lijkt te zijn volgens de beschrijving, de foto’s en de recensiesEindelijk een oplossing gevonden. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben![]()
Als het is wat het lijkt dan gaan wij en de honden het fantastisch hebben - duimen dat het weer meezit![]()
El_Kato schreef:YEAH we hebben vakantie geboekt. In Limburg in wat een fantastisch huis lijkt te zijn volgens de beschrijving, de foto’s en de recensiesWat fijn zeg! Alvast genieten van de voorpret!![]()
Als het is wat het lijkt dan gaan wij en de honden het fantastisch hebben - duimen dat het weer meezit
El_Kato schreef: ↑vr 31 mei 2024, 22:37 YEAH we hebben vakantie geboekt. In Limburg in wat een fantastisch huis lijkt te zijn volgens de beschrijving, de foto’s en de recensiesProficiat! Het was een zware bevalling![]()
Als het is wat het lijkt dan gaan wij en de honden het fantastisch hebben - duimen dat het weer meezit![]()
Cathelijn schreef: ↑di 11 jun 2024, 21:25 Er zijn ook minpunten hier op vakantie: regen, kou, lek luchtbed, drupje water in de binnentent, maar daar tegenover staat: een blij hondje die het hartstikke goed doet, een camping die rondom helemaal open is en waar een gewoon uitlaatrondje al mooi is en dan zijn daar nog de vogelsoorten die in NL heel zeldzaam zijn maar die je hier tijdens zo'n uitlaatrondje al hoort en ziet: de grote karekiet en de grauwe gors. En dan hoor je nog de geelgors, de bosrietzanger en de nachtegaal. Op de geelgors na allemaal nieuwe soorten voor mij! Ook bij 14 graden en regen nog leuk. Toch geen spijt dat we hier naar Rügen zijn gereden. Maar een graad of tien warmer zou leuker zijn14 graden is inderdaad wel fris met nattigheid. Hopelijk klaart het nog wat op. Klinkt wel alsof het een fijne omgeving is.![]()
MillyMol schreef: ↑zo 16 jun 2024, 20:35 Het is een Hongaars ras, maar qua uiterlijk hebben ze veel van de Welsumer. En van Willem en Willemien.Neen agressieve hanen zijn niet fijn! Jammer van Willemien
Verreweg de meeste gaan naar mijn Hongaarse buurvrouw. Ik hou zelf 2 of 3 hennen om het verlies van afgelopen jaar te compenseren (Willemien is helaas ook gegrepen door een roofvogel) en mogelijk ga ik Willem vervangen voor een hopelijk wat vriendelijker exemplaar. Meneer valt me namelijk ongegeneerd aan. Ik kan alleen nog met een stok rondlopen om hem enigszins op afstand te houden. Hij heeft natuurlijk nog maar drie dames over om te beschermen en misschien speelt dat ook wel mee, maar dit is beslist niet fijn zo.