Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471449
Wat mooi dat noorderlicht! Jammer dat Nina de nacht daarvoor zo gespookt had. Toen had ik wel kunnen kijken, vannacht lagen we in coma. Een geluksmomentje an sich, dat dan weer wel.

Mijn muzikale geluksmomentje is wel ten einde gekomen. Gediskwalificeerd :( jammer hoor, wat er ook gebeurd is.
Door eelke
#3471500
dinky89 schreef: vr 10 mei 2024, 12:54 Het tegenvallen komt vooral door de vooraf geschepte verwachtingen vanuit team Joost klein. Zo zou de show volgens Gover spectaculairder zijn dan de maanlanding ::)

Wat betreft Spanje, tja.... Maar dat had ik ook bij San Marino...
Een spektakel werd het uiteindelijk wel ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471524
De deurbel gaat. Vier puberjongens. Ik doe de deur open en ze beginnen te zingen “11 november is de dag”

Wacht! We hebben het normaal nooit in huis, maar nu wel! Mini’s. Ik deel uit, grote grijnzen. Wie had dat nou gedacht op 14 mei.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471531
Kaela schreef: di 14 mei 2024, 16:58 De deurbel gaat. Vier puberjongens. Ik doe de deur open en ze beginnen te zingen “11 november is de dag”

Wacht! We hebben het normaal nooit in huis, maar nu wel! Mini’s. Ik deel uit, grote grijnzen. Wie had dat nou gedacht op 14 mei.
:2funny: :2funny: :2funny:
Was vast een weddenschap of zo :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3471535
Ben niet meer zo vaak hier, omdat ik het druk heb met mn werk en geen huisdieren meer, maar wil het toch ff delen ;) ….

Binnenkort ga ik via mn werk beginnen met de BBL opleiding tot zelfstandige kok…. Duurt 2 jaar, 4 dagen werken en 1 dag naar school… Worden ff 2 wat zwaardere jaren, ik heb nu op woensdag vrij, omdat de werkplek waar ik nu zit, best wel zwaar is (bedrijfscatering bij een bedrijf met behoorlijke eisen) en ik dagelijks 2x 50 minuten moet rijden (mits er geen file is, die er bijna elke dag is)….. Maar dan heb ik er wel een papiertje bij en ik heb mn passie eindelijk gevonden met en in dit werk :) …..

Ook heb ik eindelijk na 2 jaar van mn huisje, mn paleisje gemaakt… Eind maart eindelijk maar gaan verven (mooie kleur groen), wat nieuwe meubels erbij, meer plantjes in huis etc… Nu nog mn balkon en dan is het echt klaar…. Tis nu een stuk fijner thuis komen in een huisje dat zo is zoals ik het echt wil……

En begin juni heb ik een proefles op de motor ::) ….. Of ik daarna er verder mee ga, dat weet ik nog niet…. Financieel is dat ook nog een dingetje…. Mocht ik er niets mee doen, heb ik wel iets ‘stoers’ gedaan ;) …..
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471537
Wat een leuke vooruizichten.
Druk is soms ook niet slecht, houdt je bezig. Zeker als het met leuke dingen is.
En het klinkt zeker niet onhaalbaar zo. Ik hoop dat je er snel je draai in vind. :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471546
Wat een leuk bericht zeg, druk, maar soms als dat is in je passie te volgen, dan is dat helemaal niet erg. En fijn dat je huisje nu ook naar je zin is is inderdaad fijn thuiskomen. Heel veel succes met alles!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471609
Geluksmoment dat het al dagenlang mooi weer is en de zomerkleding lekker aan kan :) Moeilijk voor te stellen dat het zuidelijker zoveel regent terwijl ik er aan moet denken de moestuin te sproeien.

Veel groter geluksmoment was toen ik Linde vanmorgen naar de opvang bracht. Ik zag twee grutto's in het weiland en na goed kijken zag ik een baby grutto door het gras hupsen :biggrin2: Toen dus tijdje blijven staan genieten :cool: Toen ik Linde vanmiddag ophaalde zag ik in zelfde weiland weer de baby grutto. Zo gaaf om te zien aangezien het gras vaak te hoog is om ze te zien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3471648
Linde vermaakt zich prima op de opvang en iedereen is gek op haar, zowel de leidsters als de andere kinderen. Ze is dan ook echt een heerlijk blij ei :biggrin2: Het achterlaten op de opvang was ik snel aan gewend. Alleen bij het kolven als zij op de opvang zit of alleen met papa is voel ik mij een enorme melkkoe, wat ik op dat moment ook eigenlijk gewoon ben ::) Maar dan houd ik mij maar voor dat ik dat doe voor de fijne momenten dat ze rechtstreeks uit de borst drinkt want dat zijn hele fijne zen knuffel momenten :) en uiteraard omdat het voor Linde de beste melk is die ze kan krijgen ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3471661
dinky89 schreef:Linde vermaakt zich prima op de opvang en iedereen is gek op haar, zowel de leidsters als de andere kinderen. Ze is dan ook echt een heerlijk blij ei :biggrin2: Het achterlaten op de opvang was ik snel aan gewend. Alleen bij het kolven als zij op de opvang zit of alleen met papa is voel ik mij een enorme melkkoe, wat ik op dat moment ook eigenlijk gewoon ben ::) Maar dan houd ik mij maar voor dat ik dat doe voor de fijne momenten dat ze rechtstreeks uit de borst drinkt want dat zijn hele fijne zen knuffel momenten :) en uiteraard omdat het voor Linde de beste melk is die ze kan krijgen ;)
Wat fijn, dat geeft ook rust natuurlijk bij het achterlaten. Je weet dat ze het fijn heeft en dat er goed wordt gezorgd voor haar.
Is toch altijd even afwachten hoe die klik is met de opvang.
En melkkoe, ja je zegt het zelf al. AfbeeldingAfbeelding
Maar je weet waar je het voor doet. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door