Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Ik vind het ook heerlijk. Soms best wel koud in de wind maar heerlijk. Zoveel gezonder deze lucht. En dan dat zonnetje erbij, wat een weelde :cool:
Door dinky89
Ik hoop het enorm voor jullie pop!
Hier nu zelfs geen wolk aan de lucht. Wel koud :biggrin2:
Door Charlie Angel
Anne in Zweden schreef:+4 vandaag! Terwijl ik eergisteren nog ijsblokjes heb gemaakt door het bakje buiten neer te zetten. :biggrin2:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Hoe je dat ook weer opschrijft Anne. Afbeelding

En Pop, heb je zon vandaag?
Door Kaela
Dit weer levert foto’s van Nina op die ik niet eerst hoef te censureren ;D

IMG_4803.jpeg
IMG_4803.jpeg (4.27 MiB) 3158 keer bekeken
Door dinky89
Kaela schreef: di 09 jan 2024, 16:07 Dit weer levert foto’s van Nina op die ik niet eerst hoef te censureren ;D

IMG_4803.jpeg
;D ;D ;D

Hier is het vandaag niet boven de 0 graden geweest. Bizar dat het bij jou dan ineens warmer is dan bij ons Anne :o De kinderen waren met grote groepen heerlijk buiten aan het spelen op het bevroren water op het land en de kleinere slootjes. Toch wel genieten om te zien :) Van mij mag het voorlopig zo blijven, dit is wel echt mijn ideale winterweer :cool:
Door pearlsofpassion
Charlie Angel schreef: di 09 jan 2024, 14:07 AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Hoe je dat ook weer opschrijft Anne. Afbeelding

En Pop, heb je zon vandaag?
Ja! :D Heer-lijk!
En ook ijsblokjes. :cool: :biggrin2:

Het mag van mij ook zo blijven. Alleen ben ik erachter dat ik er niet op voorzien ben.
Alles staat nog vol water, ale ijs nu, en ik ben dus druk bezig vanalles te verhinderen dat het stukvriest. :-X
Eigen schuld natuurlijk, maar heel wat zaken kan ik nu niet meer leeggieten want vastgevroren aan de grond... ik hoop dat m'n mooie stenen bloempot het houdt. :-\ Dus even boven 0 zodat die loskomt en ik hem leeg kan kiepen of binnen zetten zou ik wel tof vinden. Maar daarna mag het nog 3 weken vriezen van mijn part.
Eens wat sneeuw als het goed koud is en die aantal dagen wil blijven liggen zou ook fijn zijn.
Door pike
Anne in Zweden schreef: di 09 jan 2024, 12:46 +4 vandaag! Terwijl ik eergisteren nog ijsblokjes heb gemaakt door het bakje buiten neer te zetten. :biggrin2:
;D ;D ;D
Kaela schreef:Dit weer levert foto’s van Nina op die ik niet eerst hoef te censureren ;D

IMG_4803.jpeg

;D ;D ;D
Door Siberienne
Bij ons is het nog -11C :biggrin2: kouder dan bij jou Anne! Bizar hè? Wel prachtig zonnig vandaag.

En zo fijn dat jullie in NL ook zon en koud fris weer hebben!
Door Charlie Angel
Hier zijn de honden helemaal blij dat het geen zwembad meer is in de tuin. Zo zijn ze bijna drie kwartier aan het spelen geweest. De foto's zijn vlak voordat ze naar binnen gingen gemaakt, ze waren toen al best moe.
AfbeeldingAfbeelding
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: di 09 jan 2024, 22:35 Hier zijn de honden helemaal blij dat het geen zwembad meer is in de tuin. Zo zijn ze bijna drie kwartier aan het spelen geweest. De foto's zijn vlak voordat ze naar binnen gingen gemaakt, ze waren toen al best moe.
AfbeeldingAfbeelding
Heerlijk, zulke blije honden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door