Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Angelique schreef: Ik zei hier nog......nou zou je eigenlijk even Hans erbij moeten kunnen roepen  :biggrin2:

Afbeelding
eelke schreef: Oei oei... 'van voor mijn tijd' :P (letterlijk precies, want ik ben van juli '88  :biggrin2:)

Maar van Breukelen. Ken ik alleen omdat ie op de diploma uitreiking van mijn moeder was. Zoooooo'n saaie speech.
Maar geen idee offie goed was of niet. Vast wel, anders waren we geen kampioen in 88 geworden natuurlijk.

Wat een broekkies daar!  :D
Dan hebben ze tegenwoordig wel heel wat veel stof over bij die broeken ;D ;D Doe mij die broekjes maar, zag je tenminste nog wat gespierde benen  ;D ;D
Door eelke
Nou ik vind t wel een bietje dames broekkies hoor. Wat droegen de dames toen dan? Of mochten we toen nog niet bij het aanrecht vandaan? ;)

Ik zit trouwens al een hele week met deze in mijn hoofd  ::)
Door Angelique
[quote="eelke"]
Oei oei... 'van voor mijn tijd' :P (letterlijk precies, want ik ben van juli '88  :biggrin2:)

Maar van Breukelen. Ken ik alleen omdat ie op de diploma uitreiking van mijn moeder was. Zoooooo'n saaie speech.
Maar geen idee offie goed was of niet. Vast wel, anders waren we geen kampioen in 88 geworden natuurlijk.

Wat een broekkies daar!  :D
[/quote]

Even uitleggen dan. Hans had een boekje en in dat boekje stond precies wie op welke manier een strafschop nam. Dus als er een strafschop kwam was het commentaar "hopelijk staat hij in dat boekje". In het geval op die foto hierboven wees Hans dus naar zijn oog met de boodschap.....ik ken jou hoor...en hield de penalty feilloos tegen.

De broekkies in 74 waren nog korter, ik zei het hier vandeweek ook nog, over tien jaar lopen ze in een lange broek  :biggrin2:
Door Mandarijn
Vandaag staat op het programma:

18u Colombia - Ivoorkust
21u Uruguay - Engeland
24u Japan - Griekenland

De wedstrijd van 21u lijkt mij het interessants. Maar van de andere wedstrijden wil ik toch wel wat van zien.
Door Mieke L.
nederlands elftal 1978 (ik was toen 14) met name Ruud Krol en Johnny Rep  :smitten:
Afbeelding
en die trainingspakken kunnen nu nog heel goed!
Afbeelding
Door Mieke L.
[quote="Angelique"]
In ieder geval waren die schoenen veel beter  :biggrin2:
[/quote]
dat sowieso!
Door Mandarijn
[quote="hannabelgje"]
Tjonge ze liggen meer op de grond dan dat ze voetballen.
[/quote]

Dat viel mij ook op.  ::)
Door - Judith -
[quote="Mieke L."]
en die trainingspakken kunnen nu nog heel goed!
Afbeelding
[/quote]

Holy macaroni, dat je zeg maar niet twijfelt dat dit team Oranje heet  :biggrin2:
Door -Saskia-
[quote="- Judith -"]
Holy macaroni, dat je zeg maar niet twijfelt dat dit team Oranje heet  :biggrin2:
[/quote]

Ook helder of de macaroni links- of rechtsdragend is.  ::)
Door Mieke L.
[quote="-Saskia-"]
Ook helder of de macaroni links- of rechtsdragend is.  ::)
[/quote]
ja was mij ook al opgevallen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door