Nadia schreef: Sonja wanneer ben jij uitgetekend?t = r ?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
wenche schreef: Pfff... Iemand tips voor een baby die niet wil slapen en alleen maar lijkt te huilen...hoe oud is ze nu?
Evi komt netjes elke 4 uur voor de borst, maar wil daarna niet slapen... Na 5 minuten begint ze te huilen elke keer als je haar weg legt... Zodra je haar op pakt is het goed, tenminste, als je blijft bewegen... Zodra je gaat zitten (of haar weer weg legt) begint ze weer opnieuw te huilen...
En dan niet een beetje huilen, maat met "mekkeren" en krijssen...
Als ze al slaapt (doordat ze over moe is) slaapt ze 1,5 uur om vervolgens huilend wakker te worden...
'S nachts slaapt ze van 23.30/24.00 tot 3.30/4.00 en dan tot 7.00... Dan heeft ze nergens last van.. Voeden, luier, slapen (ben dan met 30/45 minuten klaar met alles en zelf weer in bed)
nova schreef:Dank je!
gefeliciteerd!!!, jouw zwangerschap is nieuw voor mij![]()
orinake schreef: hoe oud is ze nu?Ze is nu 3,5 week
Urs schreef: Misschien heeft ze de geborgenheid van jouw nog heel erg nodig.Ik heb een draagzak (hop-tye), maar die krijg ik alleen nog niet handig omgeknoopt (helemaal niet met zo'n wriemelworm...
Is een draagdoek niet iets, lekker kangoeroe-en .
wenche schreef: Pfff... Iemand tips voor een baby die niet wil slapen en alleen maar lijkt te huilen...Misschien wil ze al een beetje opblijven na de voeding, krijgt ze genoeg? misschien zuigbehoefte?In de box ook huilen ? of lekker in de kinderwagen beetje heen en weer rijden?
Evi komt netjes elke 4 uur voor de borst, maar wil daarna niet slapen... Na 5 minuten begint ze te huilen elke keer als je haar weg legt... Zodra je haar op pakt is het goed, tenminste, als je blijft bewegen... Zodra je gaat zitten (of haar weer weg legt) begint ze weer opnieuw te huilen...
En dan niet een beetje huilen, maat met "mekkeren" en krijssen...
Als ze al slaapt (doordat ze over moe is) slaapt ze 1,5 uur om vervolgens huilend wakker te worden...
'S nachts slaapt ze van 23.30/24.00 tot 3.30/4.00 en dan tot 7.00... Dan heeft ze nergens last van.. Voeden, luier, slapen (ben dan met 30/45 minuten klaar met alles en zelf weer in bed)