Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

wenche schreef: Pfff... Iemand tips voor een baby die niet wil slapen en alleen maar lijkt te huilen...
Evi komt netjes elke 4 uur voor de borst, maar wil daarna niet slapen... Na 5 minuten begint ze te huilen elke keer als je haar weg legt... Zodra je haar op pakt is het goed, tenminste, als je blijft bewegen... Zodra je gaat zitten (of haar weer weg legt) begint ze weer opnieuw te huilen...
En dan niet een beetje huilen, maat met "mekkeren" en krijssen...

Als ze al slaapt (doordat ze over moe is) slaapt ze 1,5 uur om vervolgens huilend wakker te worden...
'S nachts slaapt ze van 23.30/24.00 tot 3.30/4.00 en dan tot 7.00... Dan heeft ze nergens last van.. Voeden, luier, slapen (ben dan met 30/45 minuten klaar met alles en zelf weer in bed)
hoe oud is ze nu?
orinake schreef: hoe oud is ze nu?
Ze is nu 3,5 week
Urs schreef: Misschien heeft ze de geborgenheid van jouw nog heel erg nodig.

Is een draagdoek niet iets, lekker kangoeroe-en .
Ik heb een draagzak (hop-tye), maar die krijg ik alleen nog niet handig omgeknoopt (helemaal niet met zo'n wriemelworm...
wenche schreef: Pfff... Iemand tips voor een baby die niet wil slapen en alleen maar lijkt te huilen...
Evi komt netjes elke 4 uur voor de borst, maar wil daarna niet slapen... Na 5 minuten begint ze te huilen elke keer als je haar weg legt... Zodra je haar op pakt is het goed, tenminste, als je blijft bewegen... Zodra je gaat zitten (of haar weer weg legt) begint ze weer opnieuw te huilen...
En dan niet een beetje huilen, maat met "mekkeren" en krijssen...

Als ze al slaapt (doordat ze over moe is) slaapt ze 1,5 uur om vervolgens huilend wakker te worden...
'S nachts slaapt ze van 23.30/24.00 tot 3.30/4.00 en dan tot 7.00... Dan heeft ze nergens last van.. Voeden, luier, slapen (ben dan met 30/45 minuten klaar met alles en zelf weer in bed)
Misschien wil ze al een beetje opblijven na de voeding, krijgt ze genoeg? misschien zuigbehoefte?In de box ook huilen ? of lekker in de kinderwagen beetje heen en weer rijden?
Wenche heeft ze geen sprongetje? dit kan als ik het goed heb rond de 4 weken al. Vaak hebben ze het dan wat lastig.

Morgen mag ik al weer naar huis!

Cadeautje van het ziekenhuis:
Afbeelding

Doopsuikertjes voor het bezoek
Afbeelding

Éydis, als 2 druppels water lijkt ze op grote broer Eneas en grote zus Éowynn
Afbeelding

Schoonheidsslaapje
Afbeelding

Mijn zus, 1 van de 3 doopmeters
Afbeelding
[quote="*Marga*"]
Wat een schatje zeg, hoe gaat het met jou?

Inderdaad sprongetje vroeger had ik daar nooit van gehoord maar met mijn kleinzoon hoorde ik dat voor het eerst en kan wel kloppen.

Maar 3 doopmeters???
[/quote]

ik mag morgen naar huis, ik voel me heel goed, enkel nog veel last van men rug.
Maar dat kunnen we wel opvangen eens ik weer thuis ben ;)

Idd 3 doopmeters, het wijkt af van de standaard maar daar hebben we onze reden voor.
Doopmeter 1: Fanne's tante
Doopmeter 2: mijn zus Thaïs
Doopmeter 3: mijn zus Brynn

Waarom 2 zussen: om geen ruzie te hebben in de familie. Als ik nu moet zeggen van jij wel en jij niet heb ik kans op WO III.
Waarom de tante van Fanne dan nog, ze is dol op kindjes maar kan helaas zelf geen kindjes krijgen. ze heeft tot 2x toe borstkanker overwonnen, maar de vrees dat ze nogmaals hervalt bestaat wel nog jammer genoeg
[quote="*Marga*"]
Lijken veel op elkaar.

Heb je dan nu ook zoiets als het is zo vertrouwt?

Ik had dat sterk met de oudste zoon en toen de jongste zoon werd geboren die leken zoveel op elkaar dat ik echt zoiets had van ja helemaal vertrouwd....
[/quote]

Fanne en ik betrappen ons er meermaals op dat een van ons weer zet: OMG kijk dat is helemaal Eneas... En hoe vaak ik Eowynn zeg tegen haar  :-[
Ze zullen nooit kunnen zeggen dat ze geen broer/zus van elkaar zijn :p
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door