Anne in Zweden schreef: ↑vr 11 okt 2024, 15:55 Sterker nog, ik geloof niet dat wij noorderlicht gehad hebben de afgelopen dagen.![]()

Mocht je deze week zitten te werken en toevallig op een nog redelijk normale tijd (als in vóór middernacht

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑vr 11 okt 2024, 15:55 Sterker nog, ik geloof niet dat wij noorderlicht gehad hebben de afgelopen dagen.![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 11 okt 2024, 15:55 Sterker nog, ik geloof niet dat wij noorderlicht gehad hebben de afgelopen dagen.Bij ons dikke wolkenpakketten. Ja vanmorgen om 4 uur was er wat te zien maar toen lag ik gelukkig te slapen….![]()
Anne in Zweden schreef: ↑vr 11 okt 2024, 15:55 Sterker nog, ik geloof niet dat wij noorderlicht gehad hebben de afgelopen dagen.Ah nee, het zit bij ons.![]()
Kim_S schreef: ↑vr 11 okt 2024, 18:23Vanavond om half elf hadden we noorderlicht (niet bijzonder spectaculair groots, maar toch), heb 'm geplingd maar geen reactie.![]()
![]()
Mocht je deze week zitten te werken en toevallig op een nog redelijk normale tijd (als in vóór middernacht) wel nog noorderlicht zien, ping Meneer_S dan even, dan zijn ze niet meer zo jaloers op ons hier
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑za 12 okt 2024, 00:08 Vanavond om half elf hadden we noorderlicht (niet bijzonder spectaculair groots, maar toch), heb 'm geplingd maar geen reactie.Dat heeft ie dan net gemist blijkbaar![]()
pearlsofpassion schreef: ↑za 12 okt 2024, 21:41 Oh wauw. En hij kwam zelfs kijken.Opgerold bolletje is een goed teken. Als ze dat niet meer kunnen zijn ze heel ziek. Op het moment van de foto had ie een hele fietstocht in meneer zijn post-fietstas gezeten. Toen ik die open deed keek ie even zo lief. Daarna werd ie weer een bolletje.
Ik redde ooit een egeltje dat vastzat in de tuindraad maar daar zag ik enkel een opgerold bolletje.
Goed dat hij weer beter kan worden.
dinky89 schreef: ↑zo 13 okt 2024, 10:32 Ik wacht nog altijd op telefoontje van de fugelhelling om mee te gaan met het uitzetten van de egel die ik er heb gebracht. Ik denk niet dat die egel nog leeft, is inmiddels minimaal 23 jaar geleden dat ik hem daar heb gebrachtWaaaahahaha Dinky toch. Ik denk ook dat die egel niet meer leeft… arme jij.Die zat toen ook helemaal onder de teken. Snap wel dat Nina het egeltje wilde houden
![]()