Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
En voor diegenen die zich afvroegen waarom een eventuele zwemvijver kipveilig moest zijn :biggrin2:

Jasmijn is diegene die er in gekukeld was.
Bijlagen
IMG_20241003_161824.jpg
IMG_20241003_161824.jpg (4.4 MiB) 1605 keer bekeken
Door Siberienne
Oeps…. Gelukkig kontje haar redden …

Onze grootste cantharell tot nu toe denk ik. En onze eigenwijze-drol-die-best-braaf is
IMG_6516.jpeg
IMG_6516.jpeg (2.62 MiB) 1590 keer bekeken
IMG_6522.jpeg
IMG_6522.jpeg (3.04 MiB) 1590 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Omg hoe ver heb jij gelopen! :o
Hoe lang doe je daarover?
Ben je toch een hele dag mee bezig?

Edit, heb het even opgezocht, 35 km in totaal oid?
Dacht, dan kan je al bijna naar mijn nieuwe woonst lopen, maar dat blijkt dik 50km ( 28 enkel) te zijn. :P
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: za 05 okt 2024, 07:35 Omg hoe ver heb jij gelopen! :o
Hoe lang doe je daarover?
Ben je toch een hele dag mee bezig?

Edit, heb het even opgezocht, 35 km in totaal oid?
Dacht, dan kan je al bijna naar mijn nieuwe woonst lopen, maar dat blijkt dik 50km ( 28 enkel) te zijn. :P
De route die e wij gedaan hebben was 24 kilometer enkel. Dan van Eine de trein terug genomen en dan natuurlijk nog van huis naar het station.

Ja met mijn knie loop ik dat niet in 1 stuk, dus er zitten pauzes in en er zitten wel wat hoogtemeters en iets lastiger te belopen stukjes die traag gaan, maar al bij al is het voor deze regio een makkelijke wandeling op die vlakken. Staat wel tegenover dat ze grotendeels los kunnen en dat gaat minstens dubbel zo snel en ik tot Oudenaarde niet moest kijken hoe we moeten lopen, want die route heb ik wel vaker met hen gedaan.

We zijn om 9u vertrokken en waren iets voor 15 u in Eine. Iets voor 16u30 thuis.

Geraardsbergen via de bossen was ik ook van plan ergens de komende tijd. Iets meer treingedoe want dan moet ik twee treinen terug nemen, maar die is inderdaad langer. De routes die ik al probeerde in de app waren tussen de 30 en 40 kilometer enkel. Voor Emma geen probleem. Quin mag eerst nog wat opbouwen. Ik zou niet willen dat ze aangeeft dat het genoeg is en ik haar dan nog moet verplichten 5 kilometer of meer te lopen.

Dat was het leuke aan deze route. Tot Oudenaarde gaat prima. Dat is 16 km. We konden daar dus afslaan en de trein nemen als ze tekenen gaf van beginnend moe te worden. We konden later ook direct naar Eine station ipv eerst nog Ename bos te doen. Scheelde ook weer wat kilometers. Ze was gelukkig fit en happy tot op de trein, dus het was niet nodig en mijn knie heeft het ook uitgehouden.

Emma was wel vreselijk teleurgesteld dat de trein stopte in Ronse. Had haar nogthans gezegd dat we naar huis gingen, maar ze was of te enthousiast om te luisteren of hoopte tegen beter weten in dat we toch in Gent gingen uitstappen. Ze ging het wel oplossen door weer op te stappen ::) :biggrin2:
Door frodo quin
Siberienne schreef: vr 04 okt 2024, 19:48 Oeps…. Gelukkig kontje haar redden …

Onze grootste cantharell tot nu toe denk ik. En onze eigenwijze-drol-die-best-braaf is IMG_6516.jpegIMG_6522.jpeg
Ze was redelijk op haar gemak, maar probeerde er niet zelf uit te springen, wat ze wel moet kunnen. Ben haar dus inderdaad maar gaan redden.

Oh, chantharellen zijn zo lekker. Laat het smaken!
Door pearlsofpassion
frodo quin schreef: za 05 okt 2024, 08:31 De route die e wij gedaan hebben was 24 kilometer enkel. Dan van Eine de trein terug genomen en dan natuurlijk nog van huis naar het station.

Ja met mijn knie loop ik dat niet in 1 stuk, dus er zitten pauzes in en er zitten wel wat hoogtemeters en iets lastiger te belopen stukjes die traag gaan, maar al bij al is het voor deze regio een makkelijke wandeling op die vlakken. Staat wel tegenover dat ze grotendeels los kunnen en dat gaat minstens dubbel zo snel en ik tot Oudenaarde niet moest kijken hoe we moeten lopen, want die route heb ik wel vaker met hen gedaan.

We zijn om 9u vertrokken en waren iets voor 15 u in Eine. Iets voor 16u30 thuis.

Geraardsbergen via de bossen was ik ook van plan ergens de komende tijd. Iets meer treingedoe want dan moet ik twee treinen terug nemen, maar die is inderdaad langer. De routes die ik al probeerde in de app waren tussen de 30 en 40 kilometer enkel. Voor Emma geen probleem. Quin mag eerst nog wat opbouwen. Ik zou niet willen dat ze aangeeft dat het genoeg is en ik haar dan nog moet verplichten 5 kilometer of meer te lopen.

Dat was het leuke aan deze route. Tot Oudenaarde gaat prima. Dat is 16 km. We konden daar dus afslaan en de trein nemen als ze tekenen gaf van beginnend moe te worden. We konden later ook direct naar Eine station ipv eerst nog Ename bos te doen. Scheelde ook weer wat kilometers. Ze was gelukkig fit en happy tot op de trein, dus het was niet nodig en mijn knie heeft het ook uitgehouden.

Emma was wel vreselijk teleurgesteld dat de trein stopte in Ronse. Had haar nogthans gezegd dat we naar huis gingen, maar ze was of te enthousiast om te luisteren of hoopte tegen beter weten in dat we toch in Gent gingen uitstappen. Ze ging het wel oplossen door weer op te stappen ::) :biggrin2:
Ah, de trein terug. Ik snap het.
Vind het nog steeds een gigantische afstand maar goed. :biggrin2:
Ja, ik woon nog ietsje verder dan Geraardsbergen nu. Zo halverwege tussen GB en Herne.
Dus vast wel te ver. :P
En het gaat hier ook mooi op en neer. :)
Door Kaela
pearlsofpassion schreef: zo 06 okt 2024, 08:38 Ah, de trein terug. Ik snap het.
Ja, ik woon nog ietsje verder dan Geraardsbergen nu. Zo halverwege tussen GB en Herne.
Jullie zijn inmiddels verhuisd PoP? Hoe bevalt het? Wennen de jongens en de katten goed?
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: zo 06 okt 2024, 08:38 Ah, de trein terug. Ik snap het.
30-40 zal zowat de max voor een dag zijn denk ik. Verraste mij dat we na 26 km in totaal nog fit genoeg waren om er nog een antal te doen als we dat hadden gewild. Nuja niet van Emma, maar voor Quin en ik is dat best wel wat

En de dichtste trein is waarschijnlijk Geraardsbergen?

Je bent intussen al verhuisd? Enn??? Hoe bevalt het?
Door zurca
20241004_165727.jpg
20241004_165727.jpg (866.63 KiB) 1293 keer bekeken
Pippa mag in de tuin niet graven en aangezien ze een heel braaf hondje is doet ze dat dus niet...kijk maar naar haar pootjes, nog netjes wit ;D :biggrin2: :P
Door doranto
zurca schreef: ma 07 okt 2024, 21:57 20241004_165727.jpg
Pippa mag in de tuin niet graven en aangezien ze een heel braaf hondje is doet ze dat dus niet...kijk maar naar haar pootjes, nog netjes wit ;D :biggrin2: :P
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door