Angelique schreef:Ja bloempotjes zijn het helemaal. De hele hut en tuin liggen er mee vol![]()
Bolle en Binkie zijn afgelopen weekend vertrokken. Emil gaat a.s. zaterdag
Oooohwwwwww

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Ja bloempotjes zijn het helemaal. De hele hut en tuin liggen er mee vol![]()
Bolle en Binkie zijn afgelopen weekend vertrokken. Emil gaat a.s. zaterdag
eelke schreef:Oooohwwwwww
eelke schreef:Aan alles komt een eind natuurlijk...![]()
Meteen nieuwe in Kat stoppen kan niet zeker he? Ik vind het al niet leuk, laat staan jullie! Gelukkig blijven er 2 dus blijven er vast updates komen. Maar toch, zon nest uit elkaar... dat vond ik al zonde toen we Joep mochten halen, want dan was het nestje ook weg!
Tibbies schreef:Wat leuk dat er 2 blijven.Iemand hoefde haar niet omdat ze 2 kopvlekken heeft en toen dacht ik..stort lekker in de S, ik hou haar zelf wel
Dat had ik even gemist, ik dacht dat alleen Trude bleef.
Kaio schreef:Ooooh, volgens mij vind Kat spelen met puppies helemaal het eindeAlles mag, is gewoon kwestie van smaak.![]()
Ze is vast blij dat er 2 blijven!
2 kopvlekken is dat niet gewenst in oesjesland of zo?
Angelique schreef:Iemand hoefde haar niet omdat ze 2 kopvlekken heeft en toen dacht ik..stort lekker in de S, ik hou haar zelf wel
Angelique schreef:Iemand hoefde haar niet omdat ze 2 kopvlekken heeft en toen dacht ik..stort lekker in de S, ik hou haar zelf welBizar, maar leuk voor kat en jou
Angelique schreef:LOLSerieus, en iemand heeft die afgeslagen!![]()