Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Ja bloempotjes zijn het helemaal. De hele hut en tuin liggen er mee vol :biggrin2:

Bolle en Binkie zijn afgelopen weekend vertrokken. Emil gaat a.s. zaterdag :(

Oooohwwwwww :bigarmhug:
Door Angelique
eelke schreef:Oooohwwwwww :bigarmhug:

Ja is best beh, dan is het pupfeestje alwwer voorbij. Scheelt wel dat het een leuk feestje was en er hele blije nieuwe eigenaren zijn.
Door eelke
Aan alles komt een eind natuurlijk... :(

Meteen nieuwe in Kat stoppen kan niet zeker he? Ik vind het al niet leuk, laat staan jullie! Gelukkig blijven er 2 dus blijven er vast updates komen. Maar toch, zon nest uit elkaar... dat vond ik al zonde toen we Joep mochten halen, want dan was het nestje ook weg!
Door Angelique
eelke schreef:Aan alles komt een eind natuurlijk... :(

Meteen nieuwe in Kat stoppen kan niet zeker he? Ik vind het al niet leuk, laat staan jullie! Gelukkig blijven er 2 dus blijven er vast updates komen. Maar toch, zon nest uit elkaar... dat vond ik al zonde toen we Joep mochten halen, want dan was het nestje ook weg!

Haha, nee, dat kan niet. Zou ik ook niet willen hoor. :biggrin2: er blijven natuurlijk wel updates komen van sowieso onze eigen smurfjes. Maar wat je zegt, als de 1ste weg is, dan is voor het gevoel het nestjesidee wel pleite.
Door Angelique
Tibbies schreef:Wat leuk dat er 2 blijven.
Dat had ik even gemist, ik dacht dat alleen Trude bleef.
Iemand hoefde haar niet omdat ze 2 kopvlekken heeft en toen dacht ik..stort lekker in de S, ik hou haar zelf wel :biggrin2:
Door Kaio
Ooooh, volgens mij vind Kat spelen met puppies helemaal het einde :smitten: ;D Ze is vast blij dat er 2 blijven!

2 kopvlekken is dat niet gewenst in oesjesland of zo?
Door Angelique
Kaio schreef:Ooooh, volgens mij vind Kat spelen met puppies helemaal het einde :smitten: ;D Ze is vast blij dat er 2 blijven!

2 kopvlekken is dat niet gewenst in oesjesland of zo?
Alles mag, is gewoon kwestie van smaak.

Kat is helemaal idolaat van die wuppies van haar.
Door Lizzy
Angelique schreef:Iemand hoefde haar niet omdat ze 2 kopvlekken heeft en toen dacht ik..stort lekker in de S, ik hou haar zelf wel :biggrin2:

Whahahahahaha ;D ;D ;D ;D ;D
Door frodo quin
Angelique schreef:Iemand hoefde haar niet omdat ze 2 kopvlekken heeft en toen dacht ik..stort lekker in de S, ik hou haar zelf wel :biggrin2:
Bizar, maar leuk voor kat en jou :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door