Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
Mmmm... deze zou ik zomaar in het klaagtopic kunnen... maar hé het glas is halfvol dus doen we 'm hier :biggrin2:

Vorige week op m'n werk van een stalen trap afgevallen. Vol op m'n elleboog geland. Nu, anderhalve week later nog steeds pijnlijk dus maar ff langs de ha, die me direct doorstuurt naar zkh voor foto's want misschien een scheurtje en dan moet ie in het gips.
En......

Niks aan het handje! Geen breuk, geen scheurtje... "gewoon" gekneusd :) moet vanzelf overgaan
Door jasmijn
mariekes_katten schreef:Nee hoor. Gewoon praktisch gedacht.
Maarre... Ruim je het dan wel op een geschikt moment weer op? Of doet jouw personeel dat? :-X
Ik ruim het meteen op of als ik het zie, doe ik normaal tijden het wandelen ook dus zo'n verschil maakt het niet ;)

Ik wil uiteindelijk een speciale honden "wc" voor hem gaan maken zo dat het niet door de helen tuin ligt, voor nu ben ik heel blij dat hij "het" doet in de tuin helemaal achterin :biggrin2:
Door dinky89
Tussen de middag heerlijk een blokje gelopen onder begeleiding van de vele fluitende vogels, toezicht van twee schotse hooglanders en als bonus een eekhoorntje :D

*heeft zich voorgenomen om het vaker te doen*
Door mariekes_katten
Tussen de middag heerlijk een blokje gelopen onder begeleiding van de vele fluitende vogels, toezicht van twee schotse hooglanders en als bonus een eekhoorntje :D
Klinkt goed! Fijn voor je :)
Ik wil uiteindelijk een speciale honden "wc" voor hem gaan maken zo dat het niet door de helen tuin ligt, voor nu ben ik heel blij dat hij "het" doet in de tuin helemaal achterin :biggrin2:
Wat een keurig hondje!
Door Jantina
Mijn geluksmomentje: dat ik zometeen lekker naar huis mag! Donderdag is om 16.25 uur ons tweede zoontje geboren met een keizersnede. Gelukkig gaat het zo goed dat we thuis verder mogen herstellen en genieten. Als dát geen geluksmomentje is!
Door Lil
Jantina schreef:Mijn geluksmomentje: dat ik zometeen lekker naar huis mag! Donderdag is om 16.25 uur ons tweede zoontje geboren met een keizersnede. Gelukkig gaat het zo goed dat we thuis verder mogen herstellen en genieten. Als dát geen geluksmomentje is!
Van harte! :-* :-* :-*
Door mariekes_katten
Jantina schreef:Mijn geluksmomentje: dat ik zometeen lekker naar huis mag! Donderdag is om 16.25 uur ons tweede zoontje geboren met een keizersnede. Gelukkig gaat het zo goed dat we thuis verder mogen herstellen en genieten. Als dát geen geluksmomentje is!

Gefeliciteerd! En wat fijn :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door