Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Ziet er goed uit Lique!  O0

Hier roergebakken courgette/ui/knoflook/gember/tempeh/kastanjechampi's. Nog even laten stoven met een blikje kokosmelk en rode currypasta erbij. Met basmatirijst.
Door Lizzy
Angelique schreef: Nou, pick one  :biggrin2:

Afbeelding
Ik geef toe, het ziet er jammie uit! Die rechter ziet er voor mij het aantrekkelijkst uit. Maar ik sla toch over :biggrin2:. Boerenkool.... Voor mij is boerenkool wat voor Leo zuurkool is :biggrin2:

Zal ik voor jou een spruitenquiche maken? :biggrin2:
Door Angelique
Lizzy schreef: Ik geef toe, het ziet er jammie uit! Die rechter ziet er voor mij het aantrekkelijkst uit. Maar ik sla toch over :biggrin2:. Boerenkool.... Voor mij is boerenkool wat voor Leo zuurkool is :biggrin2:

Zal ik voor jou een spruitenquiche maken? :biggrin2:
Oh nee, als boerenkool identiek is aan zuurkool, dan houdt het op.  :biggrin2: maar gut, je kan de boerenkool zo door wat anders groen vervangen...spruiten bijvoorbeeld. Die eet ik wel hoor, das volgens mij Angel die vindt dat die op gelijke hoogte staan met mijn zuurkool en jouw boerenkool  :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef: Oh nee, als boerenkool identiek is aan zuurkool, dan houdt het op.  :biggrin2: maar gut, je kan de boerenkool zo door wat anders groen vervangen...spruiten bijvoorbeeld. Die eet ik wel hoor, das volgens mij Angel die vindt dat die op gelijke hoogte staan met mijn zuurkool en jouw boerenkool  :biggrin2:
Ohw, ik dacht dat jij van de spruiten was. Maar voor jou moet ik dus zuurkoolquiche maken ;D
Door Angelique
Lizzy schreef: Ohw, ik dacht dat jij van de spruiten was. Maar voor jou moet ik dus zuurkoolquiche maken ;D
Jep, voor mij een zuurkoolquiche en voor Angel een spruitenquiche en het wordt lekker rustig in de modhoek  8)
Door Charlie Angel
Angelique schreef: Jep, voor mij een zuurkoolquiche en voor Angel een spruitenquiche en het wordt lekker rustig in de modhoek  8)
Hahahaha
Inderdaad is spruiten voor mij wat zuurkool voor Lique is en boerenkool voor Lizzy. Afbeelding
Door BusKay
Ik hou het vandaag hier maar bij...

Afbeelding

Met zo'n knots in m'n handen voel ik me een beetje Obelix  :o :o

De eerste eigengemaakte zuurkool van dit jaar met een hiel van zo'n 750 gram.. en uiteraard mosterdsausje..

Als het  hier begint te spetteren dan zit ik te smullen  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door