Klinkt lekker Lique, ziet er ook heel goed uit!
Ik heb vandaag witlof met ham en kaas uit de oven gegeten, ook lekker.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Nou, pick oneIk geef toe, het ziet er jammie uit! Die rechter ziet er voor mij het aantrekkelijkst uit. Maar ik sla toch over
![]()
Lizzy schreef: Ik geef toe, het ziet er jammie uit! Die rechter ziet er voor mij het aantrekkelijkst uit. Maar ik sla toch overOh nee, als boerenkool identiek is aan zuurkool, dan houdt het op.. Boerenkool.... Voor mij is boerenkool wat voor Leo zuurkool is
Zal ik voor jou een spruitenquiche maken?![]()
Angelique schreef: Oh nee, als boerenkool identiek is aan zuurkool, dan houdt het op.Ohw, ik dacht dat jij van de spruiten was. Maar voor jou moet ik dus zuurkoolquiche makenmaar gut, je kan de boerenkool zo door wat anders groen vervangen...spruiten bijvoorbeeld. Die eet ik wel hoor, das volgens mij Angel die vindt dat die op gelijke hoogte staan met mijn zuurkool en jouw boerenkool
![]()
Lizzy schreef: Ohw, ik dacht dat jij van de spruiten was. Maar voor jou moet ik dus zuurkoolquiche makenJep, voor mij een zuurkoolquiche en voor Angel een spruitenquiche en het wordt lekker rustig in de modhoek 8)![]()
Angelique schreef: Jep, voor mij een zuurkoolquiche en voor Angel een spruitenquiche en het wordt lekker rustig in de modhoek 8)*aha*
Angelique schreef: Jep, voor mij een zuurkoolquiche en voor Angel een spruitenquiche en het wordt lekker rustig in de modhoek 8)Hahahaha
eelke schreef: *aha*