Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
koekje schreef: Ik denk ook bami.
Of anders bietjes in schijfjes, rooseveltpiepers in schijfjes en vleesje in schijfjes.
Als toetje yoghurt in schijfjes.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Vanmiddag laat geluncht in Dld. Heb nog niet echt trek.  :D  Er ligt rosbief klaar, en de boontjes moeten op. Dat gaat het worden dus.  :)
Over een uur of twee.
Door BusKay
Lizzy schreef: Met vlees zeker? (klinkt zo lekker!).
Kan ook zonder vlees... ik denk dat ik weet welke vraag nu komt maar wacht nog FF  :biggrin2: :biggrin2:

Lijkt wel boerenkooldag vandaag
Door Angelique
BusKay schreef: Zien er zo goed uit dat het vraagt om een receptje??
Heel simpel (natuurlijk  :biggrin2:)

Links is gewoon, rechts LC.

Je bakt wat spekkies, halve zoete aardappel erbij, zo ook een stapel champignons. Dan strooi je gezellig een zak boerenkool in de pan  ::)

Afbeelding

Komt goe komt goe  :biggrin2:

Ondertussen klop je 6 eieren met een bol mozarella los en gaat daar even stevig met de pepermolen overheen.

Dan bekleedt je het linkse bakje met deeg (lui wief, dus in deze bladerdeeg) stort daar een deel van de groentehussel in, zo ook in de rechtste deegloze bak. Dan snij je voor de linker nog wat lekkere kankerverwekkende rookworst erbij ter garnering en omdat sommige mensen dat nou eenmaal lekker vinden en over de rechtste strooien we wat oude kaas.  20 minuutjes in de oven...e voila  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door