Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
t was weer tijd voor een kijk en vergelijk foto  :)
en jep, kleine pupjes worden (steeds) groot/groter)
8-                                          11-                                        14-                                                20 weken
Afbeelding
Laatst gewijzigd door joel op di 24 feb 2015, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
Wow wat wordt ze al groot Joel! En Winni, wat een zoete lieve koppies  :-*

Huiswerk oefenen vandaag. Het teiltje kon beter onder zijn bek staan, hij kwijlt nogal  ;D

Door Radja
joel schreef: t was weer tijd voor een kijk en vergelijk foto  :)
en jep, kleine pupjes worden (steeds) groot/groter)
8-                                          11-                                        14-                                                20 weken
Afbeelding

Wow leuke foto's,kan je idd de groei goed zien! En bij de laatste foto stond aan het kapsel van Qadir te zien,behoorlijk veel wind ;)!
Door winni
Thessa en Shanti schreef: Wat een leuke en mooie actie/concentratie/luiheid/schattig kijken/vergelijk foto's weer.  :)
Ben ik het helemaal mee eens.
Door dinky89
Wat leuk om te zien dat er ook steeds meer katten dit topic in sluipen :-)

Wat ik mij afvraag is waarom dit topic tegenwoordig foto van de dag 2.0 heet? Waarom de toevoeging 2.0 terwijl het nog altijd hetzelfde topic is (en niet opgeschoond zoals wat heb je vandaag nummer zoveel)?
Door joel
dinky89 schreef: Wat leuk om te zien dat er ook steeds meer katten dit topic in sluipen :-)

Wat ik mij afvraag is waarom dit topic tegenwoordig foto van de dag 2.0 heet? Waarom de toevoeging 2.0 terwijl het nog altijd hetzelfde topic is (en niet opgeschoond zoals wat heb je vandaag nummer zoveel)?
Weet ik ook niet......

Ja zeker leuk de katten erbij!
Off topic, op mn werk kwam ik bij iemand en die had met toch een joekel van een poes, van 1 jaar, volgens mij was het een maine coon maar zeker weten doe ik het niet, ze woog nu 9 kg, net een jaar en met mooie ronde voeten  :smitten:en een vacht!!!  jee wat een beauty!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door