koekje schreef:Beterschap voor jullie!
Ik heb de stofzuiger gesloopt![]()
En ik krijg vanmiddag volk over de vloer, waaronder de koningin het schoonloeder....

Hoe krijg je dat nou voor elkaar en juist nu

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
En ik krijg vanmiddag volk over de vloer, waaronder de koningin het schoonloeder....
pearlsofpassion schreef:Meen je dat nou dat ze valt over een paar katten haren of maak je nou een grapje
Daar zou ik ook voor vloeken!
Alhoewel ik soms denk dat het toch geen verschil maakt, dat ene katten haar dat er nog ligt, heeft ze toch steeds gezien.
koekje schreef:Beterschap voor jullie!Een dreigend bezoek van de schoonmoeder lijkt me een uitstekend excuus om de stofzuiger te slopen. Met een beetje geluk is je huis na een paar dagen zodanig verflodderd dat ze zo snel mogelijk weer naar buiten wil.
kiara schreef:Meen je dat nou dat ze valt over een paar katten haren of maak je nou een grapjeIk overdrijf misschien een tikje. Maar ze vind ons huis altijd vuil, zelfs als het net gepoetst is. Dus het moet wel zoiets zijn. Veel anders kan het niet zijn.
pearlsofpassion schreef:Ik overdrijf misschien een tikje. Maar ze vind ons huis altijd vuil, zelfs als het net gepoetst is. Dus het moet wel zoiets zijn. Veel anders kan het niet zijn.ik zou haar een poetsdoek in de hand geven, ga je gang hoor
eelke schreef:Ik wilde klagen dat Joep zijn contract als huisdier per direct heeft opgezegd omdat ik me in het hoofd gehaald had dat hij in bad moest. Maar ik lees nu even bij terwijl hij in zijn badjas aan het opdrogen is, en zie nieuws over een mogelijke aanslag in Utrecht, dus het valt allemaal nogal in het niet dan zoGatver de gatver wat erg. Voor het eerst in Nederland en dan direct in mijn wereld. Ik heb honderden keren in die tram gezeten. Mijn broer woonde daar direct om de hoek. Meerdere familieleden nemen elke dag die tram.
sam28 schreef:Hee Kaela! Wat naar. Heb je ondertussen gehoord of iedereen oke is?Ja iedereen is in orde. Ik woon nu natuurlijk zelf in het noorden. Maar het voelt zo als thuis. Nou ja, ook zonder dat is het gewoon heel erg wat er gebeurd is.
Ik heb er vanochtend in de buurt hardgelopen, ik woon er niet direct in de buurt gelukkig en iedereen die ik ken is oke.