Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
koekje schreef:Beterschap voor jullie!

Ik heb de stofzuiger gesloopt :'(
En ik krijg vanmiddag volk over de vloer, waaronder de koningin het schoonloeder....
;D schoonloeder ;D
Hoe krijg je dat nou voor elkaar en juist nu :P
Door Charlie Angel
Ik kom eigenlijk nooit bij de huisarts maar zal er wel een gesprek aan moeten besteden ja. Meestal los ik het zelf op met uit de kom gaande ledematen, maar die duim is lastig zelf te tapen.

En Koek; schoonmoeder
Wel balen van de stofzuiger.
Door pearlsofpassion

En ik krijg vanmiddag volk over de vloer, waaronder de koningin het schoonloeder....
:cry2:

Daar zou ik ook voor vloeken!
Alhoewel ik soms denk dat het toch geen verschil maakt, dat ene katten haar dat er nog ligt, heeft ze toch steeds gezien. >:(
Door kiara
pearlsofpassion schreef::cry2:

Daar zou ik ook voor vloeken!
Alhoewel ik soms denk dat het toch geen verschil maakt, dat ene katten haar dat er nog ligt, heeft ze toch steeds gezien. >:(
Meen je dat nou dat ze valt over een paar katten haren of maak je nou een grapje
Door Anne in Zweden

Een dreigend bezoek van de schoonmoeder lijkt me een uitstekend excuus om de stofzuiger te slopen. Met een beetje geluk is je huis na een paar dagen zodanig verflodderd dat ze zo snel mogelijk weer naar buiten wil. :biggrin2:
Door pearlsofpassion
kiara schreef:Meen je dat nou dat ze valt over een paar katten haren of maak je nou een grapje
Ik overdrijf misschien een tikje. Maar ze vind ons huis altijd vuil, zelfs als het net gepoetst is. Dus het moet wel zoiets zijn. Veel anders kan het niet zijn.
Door Kaio
pearlsofpassion schreef:Ik overdrijf misschien een tikje. Maar ze vind ons huis altijd vuil, zelfs als het net gepoetst is. Dus het moet wel zoiets zijn. Veel anders kan het niet zijn.
ik zou haar een poetsdoek in de hand geven, ga je gang hoor :biggrin2:
Door kiara
Ik zou er mooi maling aan hebben blijft ze toch weg
En inderdaad als zei vind dat het vuil is gaat ze toch poetsen
Door pearlsofpassion
Laat het uit! :o
Dan krijg ze nooit meer weg.

Plus, ze zegt het niet in ons gezicht. Dus officieel weten we het niet.

Oei, nu klinkt het echt als een heks. ::) Ik kan het eigelijk prima met der vinden hoor. Op de meeste vlakken... :P
Maar ik kan er niet tegen als ze gaat poetsen of onkruid uittrekken of zo. Euhm nee.
Door eelke
Ik wilde klagen dat Joep zijn contract als huisdier per direct heeft opgezegd omdat ik me in het hoofd gehaald had dat hij in bad moest. Maar ik lees nu even bij terwijl hij in zijn badjas aan het opdrogen is, en zie nieuws over een mogelijke aanslag in Utrecht, dus het valt allemaal nogal in het niet dan zo :-\
Door Kaela
eelke schreef:Ik wilde klagen dat Joep zijn contract als huisdier per direct heeft opgezegd omdat ik me in het hoofd gehaald had dat hij in bad moest. Maar ik lees nu even bij terwijl hij in zijn badjas aan het opdrogen is, en zie nieuws over een mogelijke aanslag in Utrecht, dus het valt allemaal nogal in het niet dan zo :-\
Gatver de gatver wat erg. Voor het eerst in Nederland en dan direct in mijn wereld. Ik heb honderden keren in die tram gezeten. Mijn broer woonde daar direct om de hoek. Meerdere familieleden nemen elke dag die tram.

Ze updaten het liveblov elke paar minuten, maar erg veel is er nog niet bekend. Wat een drama.
Door eelke
Ik volg deze stream op de achtergrond. Ik geloof dat er zo om 13.15 een persconferentie is.

Door Paulus5
Ik heb zelf nog niet gemerkt dat er aanslag was. Zat gezellig wat bij te lezen maar zal ook maar even de livestream opzetten
Wat is de wereld toch haatdragend tegen elkaar. Wou dat alles anders was
Door sam28
Hee Kaela! Wat naar. Heb je ondertussen gehoord of iedereen oke is?
Ik heb er vanochtend in de buurt hardgelopen, ik woon er niet direct in de buurt gelukkig en iedereen die ik ken is oke.
Door Kaela
sam28 schreef:Hee Kaela! Wat naar. Heb je ondertussen gehoord of iedereen oke is?
Ik heb er vanochtend in de buurt hardgelopen, ik woon er niet direct in de buurt gelukkig en iedereen die ik ken is oke.
Ja iedereen is in orde. Ik woon nu natuurlijk zelf in het noorden. Maar het voelt zo als thuis. Nou ja, ook zonder dat is het gewoon heel erg wat er gebeurd is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door