Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Kim_S schreef:Ow ruk!! :o

Heeft het zo gestormd daar?? Hier niks noemenswaardigs (gelukkig). Als dat hierheen komt hou ik mijn hart, uh nee, mijn dak vast :-X
Eh ja, morgen maar weer kijken naar het dak inderdaad.

Hier het multifunctionele gebruik van onze newfie waterwerkgrondpennen ::)
53429979_2303176836582550_8052620654123417600_n.jpg
53429979_2303176836582550_8052620654123417600_n.jpg (222.05 KiB) 1946 keer bekeken
Kunnen we blij zijn dat ze geen Kaio's zijn, de andere honden, want voor hem was dit echt geen afscheiding
Door sam28
Ooh wat balen! Zeker als er ook niemand woont. Hopelijk is het relatief makkelijk te herstellen
Door Kaio
sam28 schreef:Ooh wat balen! Zeker als er ook niemand woont. Hopelijk is het relatief makkelijk te herstellen
Eh de schutting kun je als total loss beschouwen...
Stukken afgebroken, metalen pennen afgebroken. Bovendien alleen te zetten via hun kant, en ik zijn met de noorderzon zonder iets te melden vertrokken.
Postbodes aan de deur gehad wat ze nu moeten met hun post hoe het nu zit etc.
Hun halfvolle kliko van ruim een half jaar gevuld lagen ook over de hele straat ::)
Weet zelf niet wat we nu moeten doen eigenlijk. Wellicht gewoon hun makelaar opzoeken en gewoon melden ?
Door Kaio
sam28 schreef:Och jee. Ik heb geen verstand van schuttingen blijkt ;D
Balen Kaio!
Nou ik ook niet persee heel veel hoor ;D maar we kunnen heel goed zien dat de schutting delen en palen vernieuwd moeten, en dat onze grond hoger ligt dus dat je dan vanuit de buurgrond moet zetten :biggrin2:
Ja hij is dus gewoon slecht gezet he , die is door de vorige bewoners gezet toen we dit huis al gekocht hadden maar niet woonden. En bij de huidige bewoners ( die dus pleite zijn) hadden we al gezegd dat we iets eraan moesten doen, bijv beginnend met de palen omnieuw zetten en in beton kieperen. Wilden we samen doen en toen waren ze opeens vertrokken... heel raar is het niet dat ie omligt dus.
De schuttingen die wij gezet hebben en laten hebben zetten bewogen niet eens ....

Zag wel dat er een aantal dakpannen ook niet geheel goed meer liggen ::)
Door Kaio
Hun kilo's hebben we maar met een draad via hun regenpijp en voordeur vastgebonden ::) Tja Blijft nl. stormen en eigenlijk heb ik geluk gehad dat die dingen niet via of door mijn auto heen gevlogen zijn :-X
Door sam28
Het waait flink hard door idd. Goed dat je die kliko's hebt vastgebonden. Er moet toch een manier zijn om met die eigenaren in contact te komen?

Dakpannen bij jullie of hen? Dat is ook nog eens gevaarlijk, zeker met de aanhoudende wind. Misschien maar een bouwhelm bij de voordeur de komende dagen.. ;) :biggrin2: Voor iedereen eentje.
Door pearlsofpassion
Jeetje Kaio, wat goed dat het allemaal nog goed afgelopen is bij jullie. En de schutting ligt tenminste naar hun kant. :biggrin2:

Hier een klaag: er zijn bomen omgewaaid, maar die schuingezakte dode achter onze tuin die potentieel op onze afsluiting zou kunnen vallen, nog steeds niet.
Ik zou liever hebben dat hij weg is, nu ben ik steeds bang als het waait. Als hij dan toch moet vallen dan liever meteen, en dan natuurlijk wel liefst naast de afsluiting maar goed.
Door Kaio
Nou ik heb het vermoeden dat de eigenaren naar hun vaderland zijn , 2000 km verderop ::)

Op gut kom er net achter dat mijn paspoort in januari verlopen is ::) ehm :g: :doh:
Door koekje
Meneer komt binnen, duikt even in de koelkast. Vlak voordat hij weer de deur uitgaat, laat hij een scheet >:(
Door Kim_S
koekje schreef:Meneer komt binnen, duikt even in de koelkast. Vlak voordat hij weer de deur uitgaat, laat hij een scheet >:(
Ik zou meteen het voordeurslot vervangen :P
Door MillyMol
Kim_S schreef:Ik zou meteen het voordeurslot vervangen :P
Ik zou overwegen meneer te vervangen. ;D :knuppel2: :wavetowel2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door