Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ronald schreef: do 22 dec 2022, 17:49 Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk ::)

Na alle successen van de afgelopen tijd (als in: niet dus) toch maar weer eens geprobeerd. Toen ik haar een berichtje stuurde na afloop kreeg ik bijna direct bericht terug met "binnenkort maar weer een date?". Ik wist niet eens dat ik een date had!
Oh wat leuk Ronald. En zo te lezen vindt zij jou ook ontzettend leuk :) . Hahaha, dus binnenkort opnieuw op date!
Door Hylos
Wat leuk Ronald! :)
Mooi dat ze je ook even duidelijk maakt dat ze jouw date is. :biggrin2:
CindyMayella schreef: do 22 dec 2022, 21:19 Was ff nieuwsgierig… Had vermoedens….. meneer zit alweer op de datingsite… hoe zielig?????
Pff, daar kun je ook niks mee zeg. :(
Wat rot allemaal en dan zo voor de feestdagen. Sterkte!
Door sam28
Gaat vast goedkomen. Ik heb de boodschapjes in huis en maak iets wat ik wel vaker maak en super lekker is. Gelukkig komt ze pas aan het einde van de middag, ik moet echt nog dingen reorganiseren, opruimen en schoonmaken. ;D
Door Lizzy
sam28 schreef: zo 25 dec 2022, 08:21 Gaat vast goedkomen. Ik heb de boodschapjes in huis en maak iets wat ik wel vaker maak en super lekker is. Gelukkig komt ze pas aan het einde van de middag, ik moet echt nog dingen reorganiseren, opruimen en schoonmaken. ;D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Hahaha, je hebt nog even tijd dus. Wat ga je maken?
Door sam28
Vegetarische (kan ook veganistisch) Beef Wellington met een salade. :biggrin2:

Heb net al weer een berg dozen uitgepakt en heb iets meer ruimte. Maar moest even zitten, ik werd helemaal slap en rillerig van de moeheid door LC. Veel te veel gedaan de afgelopen dagen met veel te weinig rust. Maar als date er is wil ik natuurlijk wel wat energie hebben. ;D
Door Too
Leuk Sam en je BeefW klinkt goed!
Wat betreft uitpakken/poetsen ...
(trekt een heel serieus gezicht) hou het praktisch en leg die lat lekker op de grond
Ze komt voor jou , niet om een fotoreportage van een modelwoning te maken

Met een klein lampje of een kaarsje aan zie je er trouwens niks van ::)
Veel plezier
Door Too
Ronald schreef: do 22 dec 2022, 17:49 Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk ::)

Na alle successen van de afgelopen tijd (als in: niet dus) toch maar weer eens geprobeerd. Toen ik haar een berichtje stuurde na afloop kreeg ik bijna direct bericht terug met "binnenkort maar weer een date?". Ik wist niet eens dat ik een date had!
Wat leuk!
Ze is in ieder geval ook enthousiast over jullie eerste -toch wel- date.
Door sam28
Too schreef: zo 25 dec 2022, 10:34 Leuk Sam en je BeefW klinkt goed!
Wat betreft uitpakken/poetsen ...
(trekt een heel serieus gezicht) hou het praktisch en leg die lat lekker op de grond
Ze komt voor jou , niet om een fotoreportage van een modelwoning te maken

Met een klein lampje of een kaarsje aan zie je er trouwens niks van ::)
Veel plezier
Hahaha zeker waar. Maar het moet echt, in ieder geval stofzuigen. ;D Maar dat vind ik zelf ook wel fijn. Verder is ze zelf onlangs ook verhuisd en ook bij haar is nog niet alles in orde en heb ik ruimtes met zooi gezien. :biggrin2: Heb in ieder geval wat sfeerverlichting her en der neer gezet. ;)
Door sam28
Hahaha jammer!!
Date vertelde dat we wel een onwijs goede klik hebben maar vind het allemaal te ingewikkeld. Ze heeft 2 onwijs lange relaties gehad, weinig single geweest en kwam toen mij tegen en vond de timing te ingewikkeld.
Die had ik al wel aan zien komen eigenlijk. We gaan elkaar wel blijven zien maar niet op relatie vlak. Wel heel jammer maar goed, ik was zelf ook nog niet head over heels.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door