Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Ik ga nooit mijn ramen meer zemenWij hadden ook dat soort ruiten met vleugelpatroon. Je schrikt je een ongeluk als er eentje tegenaan knalt. Toen hebben we er maar zwarte vogeltjes op geplakt, en was het over. Inmiddels zitten die er 14 jaar op en is er sindsdien slechts 1 tegenaan gevlogen.
![]()
-Annemarie- schreef: Ehhhhh, jullie hebben geknoeid met portioneren! 8)Hak je de haaskk? Da's slim!! Hier alleen de bijl voor de geitjes...
De barf-keuken.
Met dank aan Lida!![]()
AntjeNalaSimba schreef:Tja, waarom niet, ze zit netjes aan tafel
Chaka wilde proberen kippenlevers te pakken toen ik even niet keek.
Deugniet
Lil schreef: Zie mijn onderschrift en je ziet dat alles relatief is. Is klein in mijn ogen.Whaha en ik vind die van jou weer klein!![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Joel, dat past dan inderdaad prima! ;D76 cm klein? Hoe hoog is Gijs?
T lijkt wel de middellandse zeel bij jou!
Whaha en ik vind die van jou weer klein! ;)
Lil schreef: 76 cm klein? Hoe hoog is Gijs?Net zo hoog volgens mij, maar toch groter
eelke schreef: Net zo hoog volgens mij, maar toch groter :biggrin2:2x zo breed en 3x zo zwaar, en 10x meer ego klopt! Ik heb echt een windhondje mbt figuur. En zijn zelfbeeld is lachwekkend: zij zijn groot en ik is zooooo klein wahaha.
Lil schreef: 2x zo breed en 3x zo zwaar, en 10x meer ego klopt! Ik heb echt een windhondje mbt figuur. En zijn zelfbeeld is lachwekkend: zij zijn groot en ik is zooooo klein wahaha.
Ik allang blij dat hij zelf niet weet hoe groot hij is.
eelke schreef: ;D echt geen 10 keer meer ego ;D ;D hij is van alles bang, zelfs van het pupje van mijn zusje van nog geen 2 kiloDan zijn ze dus hetzelfde hahaha. Heul groot en heeeeeeeel bang hihi.
Grote hond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein hartje ;)
eelke schreef:Tom zegt kef en Gijs sprong nog net niet met 4 poten tegelijk de lucht inecht geen 10 keer meer ego
![]()
hij is van alles bang, zelfs van het pupje van mijn zusje van nog geen 2 kilo
Grote hond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein hartje![]()
Martine-Tom schreef: Tom zegt kef en Gijs sprong nog net niet met 4 poten tegelijk de lucht in![]()