Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
eelke schreef: Ik ga nooit mijn ramen meer zemen

Afbeelding

Afbeelding
Wij hadden ook dat soort ruiten met vleugelpatroon. Je schrikt je een ongeluk als er eentje tegenaan knalt. Toen hebben we er maar zwarte vogeltjes op geplakt, en was het over. Inmiddels zitten die er 14 jaar op en is er sindsdien  slechts 1 tegenaan gevlogen.
Door joel
Geweldige foto's weer!!
Die Gijs...wat een kanjer is t toch, hij past rustig 3x in Qadir, (woensdag 26! kg)

Elvira, leuk dat je een foto cursus hebt gedaan, mooie foto's!! Nog tips die je wilt delen  ;)?
-Annemarie- schreef: Ehhhhh, jullie hebben geknoeid met portioneren!  8)

Afbeelding

De barf-keuken.  :biggrin2:

Afbeelding

Met dank aan Lida!  :)
Hak je de haaskk? Da's slim!! Hier alleen de bijl voor de geitjes... ;D ;D
AntjeNalaSimba schreef: Afbeelding
Chaka wilde proberen kippenlevers te pakken toen ik even niet keek.
Deugniet
Tja, waarom niet, ze zit netjes aan tafel  ;)

Vandaag voor de vleeslevering lekker kunnen wandelen, en toevallig deze foto gemaakt, de lucht was zo blauw, dus het water ook

Afbeelding
Door eelke
Joel, dat past dan inderdaad prima!  ;D
T lijkt wel de middellandse zeel bij jou!
Lil schreef: Zie mijn onderschrift en je ziet dat alles relatief is. Is klein in mijn ogen.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Whaha en ik vind die van jou weer klein! ;)
Door Lil
eelke schreef: Joel, dat past dan inderdaad prima!  ;D
T lijkt wel de middellandse zeel bij jou!

Whaha en ik vind die van jou weer klein! ;)
76 cm klein? Hoe hoog is Gijs?
Door Lil
eelke schreef: Net zo hoog volgens mij, maar toch groter  :biggrin2:
2x zo breed en 3x zo zwaar, en 10x meer ego klopt! Ik heb echt een windhondje mbt figuur. En zijn zelfbeeld is lachwekkend: zij zijn groot en ik is zooooo klein wahaha.

Ik allang blij dat hij zelf niet weet hoe groot hij is.
Door eelke
Lil schreef: 2x zo breed en 3x zo zwaar, en 10x meer ego klopt! Ik heb echt een windhondje mbt figuur. En zijn zelfbeeld is lachwekkend: zij zijn groot en ik is zooooo klein wahaha.

Ik allang blij dat hij zelf niet weet hoe groot hij is.
;D echt geen 10 keer meer ego  ;D ;D hij is van alles bang, zelfs van het pupje van mijn zusje van nog geen 2 kilo

Grote hond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein hartje  ;)
Door Lil
eelke schreef: ;D echt geen 10 keer meer ego  ;D ;D hij is van alles bang, zelfs van het pupje van mijn zusje van nog geen 2 kilo

Dan zijn ze dus hetzelfde hahaha. Heul groot en heeeeeeeel bang hihi.
Door Martine-Tom
eelke schreef: ;D echt geen 10 keer meer ego  ;D ;D hij is van alles bang, zelfs van het pupje van mijn zusje van nog geen 2 kilo

Tom zegt kef en Gijs sprong nog net niet met 4 poten tegelijk de lucht in :biggrin2:
Door eelke
Martine-Tom schreef: Tom zegt kef en Gijs sprong nog net niet met 4 poten tegelijk de lucht in :biggrin2:
;D hij had de steun van Tom idd wel nodig. Tot ie pleite was in de mist  ::)
Door nova
Vandaag ook lekker gewandeld,  de weergoden waren ons gunstig gestemd. De route voerde eerst naar Berg waar we de Maas zijn overgestoken en  vervolgens zijn we  stroomafwaarts gelopen tot Elsloo. Ten dele over de mooie Belgische fietsroutes, ten dele door de winterbedding van de Maas. We hebben ruim 3 uur gelopen, Diva was mee  en dit keer ook mijn camera .
Van de 100 foto's hebben er een  stuk of 15 de selectie gehaald.  Hier een impressie;

Op de achtergrond: Berg aan de Maas
Afbeelding

Hans en Diva
Afbeelding

op de waterkering in Leuth
Afbeelding

Even achterom kijken;
Afbeelding

Door de uiterwaarden van moeder Maas
Afbeelding

waterniveau is behoorlijk gestegen
Afbeelding

Diva
Afbeelding

Flink wat stroming:
Afbeelding

Close up Diva
Afbeelding

En Diva nog een keer
Afbeelding

En dan kom je  zomaar een emoe tegen
Afbeelding

Niet meteen moeders mooiste....
Afbeelding

....en heeft talent om boos te kijken
Afbeelding

tot besluit warme chocomel met slagroom gedronken bij de Fontijn in Stein, waarvan helaas geen foto's. leuke middag gehad, Diva ligt voor total loss  hier op de vloer. Goed besluit om Hope thuis te laten, het zou echt nog te ver voor  haar zijn geweest. Bindi kampt met startpijn, deze week maar even laten nakijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door