Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ja binnen een jaar. Maar vorige jaar was er iets kapot door 'een steen er tegenaan ofzo, gewoon pech'. Dus ik weet niet, als je een sterretje laat repareren en je krijgt een week later een baksteen op je ruit, krijg je ook geen nieuwe ruit lijkt mijnee maar wel als er dus iets anders is wel, heb net een nieuwe ruit
zurca schreef:Ach Eelke... wat een ellende...Ik ga maar even hier verder, want het is niet echt passend in het honden-verlies-topic.
Wandelen zou zo lekker ontspannend moeten zijn... Ik hoop heel hard voor je dat je arm vlot herstelt en dat je weer het plezier in het wandelen terug krijgt![]()
Zijn er misschien mensen in je buurt of familie met hond(en) waar je af en toe eens een wandeling mee kan lopen? Al kletsend, wat afleiding....
eelke schreef:Jup, dus morgen maar eerst eens afwachten. Ik vind het wel frappant, beide keren na de winter bij het voor het eerst weer aan zetten. Ach, ik wordt er sowieso chagrijnig van, want ik heb een hekel aan autoreparaties en garages enzoAuto-problemen zijn erg frustrerend, ja.
Het hele jaar de airco gebruikenAls je tijdens het wandelen last hebt van je arm, zou je hem in je zak kunnen doen. Nou ja, je hand dan
Tip: gebruik de airco het hele jaar door. Zet hem ook in de winter af en toe even aan. Dit houdt het systeem ‘fit’; de circulatie van het koelmiddel verzorgt namelijk ook de smering van de compressor. Zo voorkom je lekkages en daarmee onnodige reparatiekosten.
eelke schreef:Ik ga maar even hier verder, want het is niet echt passend in het honden-verlies-topic.Fijn dat de fysio heeft geholpen en bij Joep de wondjes gaan genezen!
Ja die zijn er wel, maar daar moet je toch ook weer apart mee afspreken en dat moet wel de moeite zijn. Maandag heb ik 50 min gelopen maar dat was eigenlijk veel te lang. Mijn arm bungelt maar een beetje raar aan mijn lijf en dat geeft ook weer extra pijn. Rust, rust, rust dus eigenlijk (mooeeeeeilijk met dit weer!). En we gaan het ook oppakken met de hondenschool, maar ook daarvoor moeten we lichamelijk wel hersteld zijn.
Fysio gisteren heeft wel wat geholpen, maar ook daar het advies, rust, alles weer goed aanpakken op ergonomisch gebied, rustig in beweging blijven. Het zal wel gewoon tijd nodig hebben.
Joep zijn wondjes zijn denk ik goed aan het genezen, hij heeft jeuk! Hij stopt steeds tijdens de wandeling om te gaan zitten zodat hij kan krabben.
We komen er wel overheen, maar het was wel een ellendige week zo zeg. Wat kan zo'n stomme hond met stomme baas toch veel verpesten...