Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Hier willen de katten het liefst in de veranda liggen bakken hoor. Moet ik verstandig zijn in hun plaats ::)

Bij de konijnen en kippen ben ik wat gaan sproeien deze middag. Hokken nat en delen grond. Dat lijkt goed te werken, ze zijn nog tevreden.
Door sam28
Cato ligt, as i type, te zonnebaden op het balkon. Sukkel. Maar het voelde net met de deur openen voor haar al wel wat minder heet.
Ik ga toch zo naar bed dus lang gaat ze daar niet liggen, hoogstens nog 10 min wat een totaal maakt van 12 min. ;)

Ze ligt overigens nu in de schaduw ;D
Door Too
Oh mijn zonhater heeft lekker buiten gelegen, er hangt alleen een katoenen lap om de directe zon wat te temperen
Heel onverstandig laat ik de keukendeur op de haak zodat ze overdag desgewenst naar buiten kunnen

Catoo genoot van dutten op t schaap en in een knus mandje , die gaat nu pas naar buiten

Vannacht blijft de deur naar t balkon open, wie wil mag buiten slapen
Door smulpaap
Buiten 29 ,binnen 24 graden
De draak is nu weleens klaar met binnen blijven :biggrin2:
Ik wil wandelen !!!!
En als dat in de dwarse kop zit ....
Kauwmateriaal , nee . Hersenwerk, nee
Vanmiddag nog even per koets naar het plaatselijke bos , 3 minuten lopen . Maar voor haar te warm . Ook in het bos erg warm . Even chillen , even jammie zoeken
Dus hare eigenwijsheid mag nog 1,5 uur wachten ..dan maar aan de wandel . Kar maar mee , want met opgekropte energie ga je als de brandweer natuurlijk.
Door Siberienne
Kreeg deze gestuurd van mijn Britse collega
A66D1A4D-E932-499E-84AC-44A515BA350A.jpeg
A66D1A4D-E932-499E-84AC-44A515BA350A.jpeg (160.49 KiB) 3057 keer bekeken
Sterkte allemaal met de warmte
Door Ronald
Kim_S schreef: ma 18 jul 2022, 09:56 Ik vind deze wel een leuke voor Ronald eigenlijk :biggrin2: ;D
(Goeie tip overigens)
Ik heb even gekeken, maar ik heb geen maandverband in huis.
Door dinky89
Toen ik rond 19:00 uur op de fiets stapte viel de hitte mij mee. Hier was het natuurlijk ook 'maar' 30 graden rond die tijd. Vervolgens lekker wezen sporten in de waterplas, daarna lesje pilates en toen nog even heerlijk gezwommen. Pas half 10 weer naar huis gefietst waarbij degene waar ik samen mee fietste het zelfs koud had en trilde (elektrische fiets en natte kleding omdat ze met kleren was wezen zwemmen). Nu nog 23 graden buiten dus boven lekker alles open gegooid.
Door Kim_S
Ronald schreef: ma 18 jul 2022, 22:17 Ik heb even gekeken, maar ik heb geen maandverband in huis.
Moeten we een oproepje voor je plaatsen? ("De kracht van BP" en zo :P )
:biggrin2:
Door Ina
Kim_S schreef: ma 18 jul 2022, 23:08 Moeten we een oproepje voor je plaatsen? ("De kracht van BP" en zo :P )
:biggrin2:
Ik heb nog wel wat liggen wat nooit meer door mij gebruikt hoeft te worden :biggrin2: .....roep maar als ik moet verschepen Ronald ;D
Door Kim_S
Met 3 dames in huis is hier voorraad genoeg, dus geen probleem om wat te doneren ook :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Ronald schreef: ma 18 jul 2022, 22:17 Ik heb even gekeken, maar ik heb geen maandverband in huis.
Tiens, hoe komt dat nu. Dat heb ik nu eens altijd in huis!
Door sam28
Gisteravond om 23u alles open gezet. In huis is het afgekoeld naar 23.5gr. ben eerder opgestaan om meer open te zetten maar het waait niet jammer van mijn slaap dus ::)
Cato is opgehouden met fatsoenlijk eten. Ze heeft wel honger hoor maar hapt 2 x en dan is het bah. Kan ook nog aan het vleesje liggen.
Door sam28
Kaio schreef: ma 18 jul 2022, 12:32 En als je je minimaal een half uur van tevoren insmeert? Dus dat het al ingetrokken is voordat je de warmte/zon ingaat. Ik zelf vind dat een enorm verschil, plakt het ook niet zo
Dan heb ik het ook. Ik heb nu ook een crème op. Een gewone dagcrème. Normaal geen last van, nu voelt het als een masker aan.
Maar ik ga een van het lijstje van Runnersworld proberen, moet alleen even tijd vinden voor de Douglas
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door