Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ons weekendje weg zonder kindjes valt in het water. :(
Onze oudste heeft windpokken. En de rest zal dan wel volgen. Op zich een goed iets, dan zijn ze er vanaf. Maar de timing is iets minder.
Alhoewel, ik heb ook net m'n periode van de maand en we gingen sauna doen. ::) niet echt combineerbaar.
En door de combi van die periode en een groeispurt bij Maxime heb ik ook even last om m'n melkproductie hoog genoeg te houden, laat staan nog wat te kunnen afkolven om dit weekend mee te geven.

Het mag dus duidelijk niet zijn. ::)
Door Kaio
Jammer van je weekendje zeg :(
Windpokken, ha ik dacht dat ik al veel verschillen wist tussen Nederlands en Vlaams maar deze nog niet. Wij noemen het waterpokken.
Maar inderdaad waarschijnlijk krijgen ze het dan allemaal, aangezien het erg besmettelijk is. En het ergste nog de jeuk!
Door koekje
Ja, als ze allemaal hebben gehad, zijn ze er vanaf.
Ik had vorig jaar december (dus niet afgelopen december) hier waterpokken. Eerst Vera, toen de tweeling. Ik vond het bij de -toen nog baby's van net 5 maand- best heftig. Vera is er toen ook wel stevig ziek van geweest, maar de baby's zijn lang erg zielig geweest. en het geeft een klap aan de weerstand; daarna kregen ze er vrolijk rs-virus overheen. Fabian stikte bijna zonder zijn puffer en Lennard moest toen naar de cardioloog en die afspraak heb ik toen moeten verzetten, want hij was gewoon te ziek om naar Rdam te rijden. Ze zijn hier wel vaker verkouden geweest en ik deins niet terug voor een beetje snot, maar dat was allemaal een beetje te spannend.
Beterschap voor de kabouters!
Door pearlsofpassion
koekje schreef:Ja, als ze allemaal hebben gehad, zijn ze er vanaf.
Ik had vorig jaar december (dus niet afgelopen december) hier waterpokken. Eerst Vera, toen de tweeling. Ik vond het bij de -toen nog baby's van net 5 maand- best heftig. Vera is er toen ook wel stevig ziek van geweest, maar de baby's zijn lang erg zielig geweest. en het geeft een klap aan de weerstand; daarna kregen ze er vrolijk rs-virus overheen. Fabian stikte bijna zonder zijn puffer en Lennard moest toen naar de cardioloog en die afspraak heb ik toen moeten verzetten, want hij was gewoon te ziek om naar Rdam te rijden. Ze zijn hier wel vaker verkouden geweest en ik deins niet terug voor een beetje snot, maar dat was allemaal een beetje te spannend.
Beterschap voor de kabouters!
Oei, dat geeft moed.
Door eelke
Ik ben ook weer voor de zoveelste keer opgestaan met een zere keel en snot. En als ik dan een dag niks doe gaat het tot nu toe steeds weer wel. Dus dat doe ik dan maar vandaag.
Lastige is wel dat er nagenoeg geen eten in huis is, en we vanavond boodschappen gaan doen. Dus ik had erwtensoep uit blik als ontbijt ::)

Ik kwam er wel achter dat de nieuwe deurklink van de badkamer erop kan en blijft zitten door het draaislot, dus die is er zo op en af, en nu kan de badkamer dus weer dicht terwijl ik hem eigenlijk nog had moeten verven vandaag :cool:
Door Angelique
Zit me op MP te verbazen hoeveel open katers er worden aangeboden die "ook graag naar buiten gaan". Als die op een bak binnen piesen, dan val je toch flauw? Maar goed, de meesten vallen onder de categorie 0 tot 2 jaar en zullen wel niet voor niks weg moeten.
Door Lizzy
Angelique schreef:Zit me op MP te verbazen hoeveel open katers er worden aangeboden die "ook graag naar buiten gaan". Als die op een bak binnen piesen, dan val je toch flauw? Maar goed, de meesten vallen onder de categorie 0 tot 2 jaar en zullen wel niet voor niks weg moeten.
Open katers....? Wat zijn dat? :-[
Door BlissSpirit
Lizzy schreef:
Open katers....? Wat zijn dat? :-[
Katers die niet geholpen zijn Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door BlissSpirit
Angelique schreef:Zit me op MP te verbazen hoeveel open katers er worden aangeboden die "ook graag naar buiten gaan". Als die op een bak binnen piesen, dan val je toch flauw? Maar goed, de meesten vallen onder de categorie 0 tot 2 jaar en zullen wel niet voor niks weg moeten.
Tja, snap dat ook niet. Afbeelding

Door Angelique
BlissSpirit schreef:Tja, snap dat ook niet. Afbeelding

En dat is hier echt tientjeswerk. Maar laten lopen zal wel weer makkelijker zijn. In het voorjaar dan wel weer ene leuk kitten.
Door Kaela
Angelique schreef:En dat is hier echt tientjeswerk. Maar laten lopen zal wel weer makkelijker zijn. In het voorjaar dan wel weer ene leuk kitten.
Eentje? Talloze zul je bedoelen. Want een poes laten helpen is geen tientjeswerk en wordt ook driftig op bespaard.

*gevoelig puntje met alle open poezen en katers hier in de straat die ons dan fijn uit ons slaap houden met knokkerijen en luid krols gemauw*
Door Angelique
Kaela schreef:Eentje? Talloze zul je bedoelen. Want een poes laten helpen is geen tientjeswerk en wordt ook driftig op bespaard.

*gevoelig puntje met alle open poezen en katers hier in de straat die ons dan fijn uit ons slaap houden met knokkerijen en luid krols gemauw*

Ja ook dat :-X maar ik bedoelde...nu stinkkater eruit en in het voorjaar weer een nieuwe.
Door Kaela
Angelique schreef:Ja ook dat :-X maar ik bedoelde...nu stinkkater eruit en in het voorjaar weer een nieuwe.
Ja dat is ook stom!
Door Inge en Bono
Kaela schreef: *gevoelig puntje met alle open poezen en katers hier in de straat die ons dan fijn uit ons slaap houden met knokkerijen en luid krols gemauw*
:-X ohh, ik zal nu alweer niet uit naar de krolse katten momenten. Wij slapen (of proberen dat althans) naast een krolse katten ontmoetingsplaats :-X
Door pearlsofpassion
Inge en Bono schreef::-X ohh, ik zal nu alweer niet uit naar de krolse katten momenten. Wij slapen (of proberen dat althans) naast een krolse katten ontmoetingsplaats :-X
OH jee, nee das niet grappig.
Ik heb de 2 krolse (verwilderde) poezen hier in de buurt laten helpen zo'n 5 jaar terug. Sindsdien geen kittens meer, geen krolse huilbuien, geen extra open poezen (ze houden het terrein voor zichzelf) en de open katers zijn na een jaar ook weggebleven. Maar dat waren er maar 2 he.
In de verte hoor je af en toe nog wel eens wat natuurlijk.

Maar ja, die wegwerpmaatschappij is wel onwaarschijnlijk he. Vreselijk.
En zoveel onwetende of onverschillige mensen! Hoe kan je nu zo met dieren omgaan?
Soms is het ook kwestie van een vent die ze niet wil laten castreren ivm mannelijkheid of zo. Echt ze. Zelfs mannen die hun mannelijk konijn dat 'niet willen aandoen'. Nee, ze laten ze liever alleen leven ipv met een lief vrouwtje, met de driften waaraan ze nooit kunnen toegeven. Maar wel mét ballen he!
Toch te gek voor woorden?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door