Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Balen, Cindy... Zeker zo in deze tijd van het jaar.

Maar goed, dan weet je in elk geval ook weer wat voor vlees je in de kuip had. Diep ademhalen, rug recht, neem een wijntje en door! Kennelijk moest het zo zijn.
Door Ronald
Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk ::)

Na alle successen van de afgelopen tijd (als in: niet dus) toch maar weer eens geprobeerd. Toen ik haar een berichtje stuurde na afloop kreeg ik bijna direct bericht terug met "binnenkort maar weer een date?". Ik wist niet eens dat ik een date had!
Door CindyMayella
Ronald schreef:Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk ::)

Na alle successen van de afgelopen tijd (als in: niet dus) toch maar weer eens geprobeerd. Toen ik haar een berichtje stuurde na afloop kreeg ik bijna direct bericht terug met "binnenkort maar weer een date?". Ik wist niet eens dat ik een date had!
Leuk :-* :-*
Door Kaela
Ronald schreef: do 22 dec 2022, 17:49 Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk ::)

Ooooh ik hoop zo dat deze mevrouw weet wat een mazzel ze heeft!
Door Tibbies
@ Cindy, wat een rot wending Wat een vervelende en laffe boodschap via de app. Dit zegt al genoeg over wat voor iemand hij is. Goed dat je hulp zoekt want op deze manier zou je zomaar aan jezelf gaan twijfelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ronald schreef:Heel voorzichtig en heel terughoudend, maar ik heb een ontzettend leuke vrouw ontmoet. Tenminste, ik vind haar ontzettend leuk ::)

Wat ontzettend leuk Ronald! Geniet ervan en op naar die tweede date. Afbeelding
Door Lizzy
CindyMayella schreef: do 22 dec 2022, 21:19 Was ff nieuwsgierig… Had vermoedens….. meneer zit alweer op de datingsite… hoe zielig?????
Zielig. Op z'n minst. Maar ik denk dat jij 'blij' moet zijn dat je daar op tijd bent achter gekomen....... Categorie asshole.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door