Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sarah5 schreef: Gaaf zeg dat filmpje ook, ze is ook echt nergens bang voor. Leuk!!!De juf was ook een beetje in 'shock' . Ze had nog nooit zo'n jong pupje hierdoor gestuurd
MarijeEnBoomer schreef: De juf was ook een beetje in 'shock' . Ze had nog nooit zo'n jong pupje hierdoor gestuurdJa ik vind het ook super knap, maar ze had natuurlijk al heel vaak geoefend in de rups in Katwijk dan was dit een mooi vervolg
P vindt alles leuk!
Sarah5 schreef: Ja ik vind het ook super knap, maar ze had natuurlijk al heel vaak geoefend in de rups in Katwijk dan was dit een mooi vervolgJa en gister bij Sas door de vitrages![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ja en gister bij Sas door de vitragesAls P niet getraind wordt tot behendigheidskoningin dat moet ze gewoon zelf zorgen dat ze genoeg oefening krijgt. Doet ze goed
Dat was dus kennelijk gewoon oefenen voor school! En wij maar denken dat ze stout was![]()
miik schreef: Vind het super dat ze het zo onwijs leuk vind...Een paar kleine sprongetjes is niet meer dan dat ze zichzelf aandoet als ze los rent ergens
Maar zo'n jong pupje gelijk al de "hoge" hindernis laten springen... en dan ook nog op asfalt
Dat had ik toch niet gedaan....
miik schreef: Vind het super dat ze het zo onwijs leuk vind...
Maar zo'n jong pupje gelijk al de "hoge" hindernis laten springen... en dan ook nog op asfalt
Dat had ik toch niet gedaan....
Sher schreef: Zeg, is dit wel een echte engelse setter? Ze lijkt eh......... blij.Dat gaat meestal vanzelf over![]()
MarijeEnBoomer schreef: Een paar kleine sprongetjes is niet meer dan dat ze zichzelf aandoet als ze los rent ergensIk zeg "hamsterbal".
We noemen haar regelmatig kamikaze.
En ja tuurlijk hou ik dan soms m'n adem in maar ik kan d'r moeilijk in een plastic bubbel laten opgroeien.