Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

MarijeEnBoomer schreef: De juf was ook een beetje in 'shock' . Ze had nog nooit zo'n jong pupje hierdoor gestuurd  ;D
P vindt alles leuk!
Ja ik vind het ook super knap, maar ze had natuurlijk al heel vaak geoefend in de rups in Katwijk dan was dit een mooi vervolg ;)
Sarah5 schreef: Ja ik vind het ook super knap, maar ze had natuurlijk al heel vaak geoefend in de rups in Katwijk dan was dit een mooi vervolg ;)
Ja en gister bij Sas door de vitrages  ::)
Dat was dus kennelijk gewoon oefenen voor school! En wij maar denken dat ze stout was  :biggrin2:
MarijeEnBoomer schreef: Ja en gister bij Sas door de vitrages  ::)
Dat was dus kennelijk gewoon oefenen voor school! En wij maar denken dat ze stout was  :biggrin2:
Als P niet getraind wordt tot behendigheidskoningin dat moet ze gewoon zelf zorgen dat ze genoeg oefening krijgt. Doet ze goed :P
miik schreef: Vind het super dat ze het zo onwijs leuk vind...
Maar zo'n jong pupje gelijk al de "hoge" hindernis laten springen... en dan ook nog op asfalt  :crying:
Dat had ik toch niet gedaan....
Een paar kleine sprongetjes is niet meer dan dat ze zichzelf aandoet als ze los rent ergens ::)
We noemen haar regelmatig kamikaze.
En ja tuurlijk hou ik dan soms m'n adem in maar ik kan d'r moeilijk in een plastic bubbel laten opgroeien.
miik schreef: Vind het super dat ze het zo onwijs leuk vind...
Maar zo'n jong pupje gelijk al de "hoge" hindernis laten springen... en dan ook nog op asfalt  :crying:
Dat had ik toch niet gedaan....
:o

Hoge hindernis? Ze springen 100 keer per dag uit zichzelf deze hoogtes. Poeh, ik denk dat je het opgroeien van mijn twee puppy's niet had overleefd zeg, als je hier al bultjes van krijgt.
MarijeEnBoomer schreef: Een paar kleine sprongetjes is niet meer dan dat ze zichzelf aandoet als ze los rent ergens ::)
We noemen haar regelmatig kamikaze.
En ja tuurlijk hou ik dan soms m'n adem in maar ik kan d'r moeilijk in een plastic bubbel laten opgroeien.
Ik zeg "hamsterbal".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door