Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Nou zeg, die Joep... net weer zo onrustig, staan liggen staan liggen staan liggen en hij ligt dan bij elkaar geen seconde hoor... op alles van hem geduwd, hij geeft niks aan. Temp is 38,5...

Dus ja, om nou een DA uit z'n bed te bellen?
eelke schreef: Nou zeg, die Joep... net weer zo onrustig, staan liggen staan liggen staan liggen en hij ligt dan bij elkaar geen seconde hoor... op alles van hem geduwd, hij geeft niks aan. Temp is 38,5...

Die zijn toch nog wakker? Maar niet gewoon een keutel dwars?
eelke schreef: Nou zeg, die Joep... net weer zo onrustig, staan liggen staan liggen staan liggen en hij ligt dan bij elkaar geen seconde hoor... op alles van hem geduwd, hij geeft niks aan. Temp is 38,5...

Lastig is dat ja. Zijn het wel zijn darmen denk je?
Of bijvoorbeeld toch last van de warmte?
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Lastig is dat ja. Zijn het wel zijn darmen denk je?
Of bijvoorbeeld toch last van de warmte?
Het is hier nu 11 graden buiten...hij hijgt niet. We zijn wel een eind gaan lopen, terwijl hij al last had. Onderweg wilde hij soms 1 seconde zitten, heeft 1 keer overgegeven onder weg, en daarvoor ook nog een keer thuis.

Okugest wil ie niet meer. Normaal komt hij er zelfs om 'vragen' als hij misselijk is.
Mini's 3-tal schreef: Sja, moet je dat aan mij vragen? Ik ben geen DA en ik heb verder niks met honden.
Nee ja, meer aan iedereen :)
Ik zeg altijd als je zelf echt denkt dat er meer aan de hand is dan de da bellen. Kan je beter nu doen dan vannacht.
En anders aankijken en tot morgen wachten.

Hoop dat je toch er achter kan komen waarom hij zo onrustig is.
Door eelke
Hij ligt nu wel weer rustig. Hopelijk was het dit... arme Joepie...
Maxi's 3-tal schreef: Ik zeg altijd als je zelf echt denkt dat er meer aan de hand is dan de da bellen. Kan je beter nu doen dan vannacht.
En anders aankijken en tot morgen wachten.

Hoop dat je toch er achter kan komen waarom hij zo onrustig is.
Vind dat zo lastig inschatten he...zeker omdat Joep regelmatig misselijk is, dan is het even een pilletje of wat okugest, en dan gaat het wel weer. Maar nu lijkt het niet te zakken. Hoewel nu na het kotsen weer wel.

Maag maar leeg laten? Of iets van warme melk met honing?
Maxi's 3-tal schreef: Wilde ik net vragen ja, lucht het hem op?

Had hij niet ook iets met een zonnebril uitgevreten?
Nee dat was die andere. En die hoest sindsdien. Misschien morgen maar een duo bezoekje.  :-X
He ruk Eelke dat de jongens je de stuipen op het lijf jagen  :( hopelijk slapen ze vannacht wel goed door.

Volgens mij is het een goed beestjesjaar. Zag net dat we een miereninvasie hebben en we hadden al een spinnen/torretjes/vliegen/spinmotteninvasie, dus dst gaat lekker  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door