Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Martine-Tom schreef: Kom hierheen...hier is het bewolkt, miezerig en ik denk 17 graden ofzo.
Normaal vind ik dat niet erg maar vandaag komt din met labrador op visite en zouden we naar het strand gaan....dat is toch echt nét wat leuker als het lekker weer is dus hopen maar dat het nog bijtrekt!

Ja dan is droog weer en een zonnetje wel leuk , ik zal duimen voor jullie
Door dinky89
Kom naar het noorden zou ik zeggen ;-) hier al hele dag strak blauwe lucht en vannacht was het amper afgekoeld (ja tot zo'n 18 graden)....
Inmiddels buiten alweer 24 graden :-(
Door fransbulletje
Pfffffffffff 29 graden..wat minder mag ook wel.
Heb zin in de herfst  :-X
Door -Annemarie-
Hier 30 op het terras. Wij zitten in de schaduw.  :P
Maar ik vind het op zich heerlijk hoor, als je verder niet al te veel hoeft te doen.  ;)
Vanmorgen vroeg gelopen en de hondjes hebben heerlijk gezwommen, dat doet Moyra alleen maar als het warm genoeg is.  :)
Door dinky89
eelke schreef: Hier 19 :P wat een verschil!
Wil best ruilen! Hier 28 graden buiten ;-)
Door *Lia*
Vanmiddag 5 min. zon gezien. Voor de rest bewolkt en nu 21.8 graden. Wel gunstig voor de pup en Ròbin die voor het oogonderzoek moesten. De pupil is dan wijder en lopen ze met geknepen oogjes.
Door dinky89
Bietje ver Eelke en heb geen auto. Zag ook dat er zware buien naar het zuiden trekken (die midden van land ontstaan dus groningen weer overslaan) maar bedankt voor je aanbod  ;D

Pfff airco krijgt het nog altijd niet kouder dan 25,5 graden in huis.....buiten koelt nu gelukkig wel iets af, van 28 graden vanmiddag naar 26 graden nu ;-)
Heb ook nog geen wolkje gezien vandaag, alleen zon zon en strak blauwe lucht.
Door Ruisje
Gelukkig vandaag geen streepje blauw gezien. De hele dag bewolkt en toch nog benauwd.
Door smulpaap
Hier nu ook wat lekkerder . Alles wat open kan staat open . Het is binnen nu 22,5 graad
Door Martine-Tom
Hier is het nu druilerig en miezerig, bewolkt en 17 graden.
Door eelke
Martine-Tom schreef: Hier is het nu druilerig en miezerig, bewolkt en 17 graden.
+1. Wel ideaal vakantieweer voor Gijs.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door