Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
IMG20220217123425.jpg
IMG20220217123425.jpg (7.25 MiB) 2966 keer bekeken
Gelukkig zaten de oren vast.....anders waren ze weggewaaid
Door kiara
Morgen nog erger kwa storm hoorde ik :-[
Mag van mij wel weer lekker zomer worden
Ben het zo zat dit weer bah :-[
Door yazzie
Vanochtend nog een ronde dijk gedaan. Standplaats Den Helder. Viel best mee. Ja het waait maar dat doet het hier altijd. ::) De regen vond ik erger. Zo nog maar eens kijken hoe 'erg' het is... :cool:
Door Ronald
yazzie schreef: vr 18 feb 2022, 12:13 Vanochtend nog een ronde dijk gedaan. Standplaats Den Helder. Viel best mee. Ja het waait maar dat doet het hier altijd. ::) De regen vond ik erger. Zo nog maar eens kijken hoe 'erg' het is... :cool:
Als het in Den Helder eens een keertje niet waait, en dat komt iets van 1, hooguit 2 keer per jaar voor, dan is iedereen ook in de war. ;D
Door CindyMayella
Vanochtend viel het wel mee (half 8); nu waait het al harder, maar heb zo gelopen dat ik alleen wind in de rug had (of beetje zijkant) ;D …. Ben vroeg boodschappen gaan doen, maar dat dacht iedereen blijkbaar :-[ …..
Door dinky89
Heb het idee dat ik de wind nu langzaamaan weer meer begin te horen. Vanaf 14:00 uur geleden de weer codes en geloof dat ik gisteren hoorde dat Eunice pas vanaf 16:00 uur Groningen zou bereiken. Ben benieuwd hoeveel chaos er ontstaat nu iedereen gewaarschuwd is.
Veel diensten houden er vanaf 14:00 uur in ieder geval mee op zoals treinen en thuisbezorgd.
Door kiara
Hier ( Drenthe) valt het nog mee
Net wel stuk gewandeld in het bos
Dacht nu kan het nog
Mij benieuwen hoe het afloopt :(
Door yazzie
@ Ronald: ja precies ;D Het is hier vreemder als het niet waait. Dat valt iedereen meteen op en is dat het gesprek(je) van de dag. :biggrin2:
Door sam28
Ik heb om 11.30 nog een rondje bos gedaan en dat was heerlijk!! Er was vrijwel niemand en de wind was er nog niet echt. Toen ik tegen 13u het bos weer uitkwam was de wind echt een stuk harder. Ik was mooi op tijd binnen want ik keek uit het raam 10min na thuiskomst en toen plensde het. ;D Het laatste half uur wordt de wind wel steeds sterker.
Door Rik01
Ik zit hier te wachten tot het droog wordt (hopelijk over een paar minuten) want ik moet nog een uurtje wandelen :rain:
Door dinky89
Dat wordt wandelen in huis Rik :biggrin2:

Hier hebben we de pech dat de wind in combi met de neerslag verkeerd staat. Daardoor komt er nu regen door de kier bij het raam en heb ik maar handdoek in de vensterbank gelegd ::) Raam staat niet voor niets op programma voor vervanging :biggrin2: maar als het daarbij blijft is het goed te overzien. Las net al dat het zwaarste storm sinds 1990 gaat worden
Door Ina
Wij dachten op tijd te gaan lopen, want om 2 uur gaat het beginnen.
Liepen we dus om half 1 in de enige regenbui die tot nu toe gevallen is ::) ... en dan vindt blondje storm opeens niet leuk meer :biggrin2:

Om 2 uur was het winderig, maar niet dat je nu zegt 'o je, dat kon wel eens een stormpje gaan worden' ...... maar nu vliegt dus het water letterlijk de sloot uit :o .... de windvlagen beginnen nu dus wel stevig te worden.
Door Kaela
Vandaag is voor het eerst in mijn leven dat ik we zin zou hebben een paar uur in een grot te zitten. Lekker rustig en stil. Ik word helemaal onrustig van de wind en het geklapper van ons zeil.
Door Rik01
Gelukkig droog gehouden. Wind vond ik eigenlijk wel meevallen. Iets meer dan gisteren maar ik werd niet echt van de weg geblazen (net boven Tilburg).

Ben benieuwd hoe het straks met het avondrondje is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door