Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hylos schreef: ↑zo 18 jun 2023, 12:01 @Kaela, was dat bij jullie in de tuin?! Wat gaaf dat je daar een foto van hebt. Wat zijn ze schattig heNee is bij een vriendin, die woont buitenuit. Dus minder auto’s om te mollen!En ondertussen je auto kapotvreten
![]()
Muisje ging van BabyMuis naar PuberMuis
![]()
zurca schreef: ↑zo 18 jun 2023, 22:29 Wauw....Muis is echt prachtig!!Het is echt een boommarter. Mama laat zich regelmatig goed zien en hoewel ik niet de kennis nu paraat heb kun je boom en steenmarters wel makkelijk uit elkaar houden. Dit is het derde jaar dat mama een nest onder het dak heeft. Ik had al vaak filmpjes gezien, maar live is echt wel gaaf.
Kaela, wat een schatje! Ik zou wel eerder aan een Steenmarter denken, zo bij bebouwing.
Het zijn ook de Steenmarters die schade aan auto's maken, volgens mij doen Boommarters dat niet.
zurca schreef: ↑zo 18 jun 2023, 22:29 Wauw....Muis is echt prachtig!!Gave foto Kaela!
Kaela, wat een schatje! Ik zou wel eerder aan een Steenmarter denken, zo bij bebouwing.
Het zijn ook de Steenmarters die schade aan auto's maken, volgens mij doen Boommarters dat niet.