Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3434702
dinky89 schreef: wo 17 nov 2021, 09:52 Bah, ben al helemaal klaar met dit bewolkte weer. Het mag dan grotendeels droog zijn maar de zon is in geen velden of wegen te vinden >:( En dan te bedenken dat het de komende weken nog wel zo zal blijven :-\
Hier motregenent het al dagen, dat is volgens buienradar droog, mijn natte kleding en koude huid eronder zegt me iets anders ;D
Ik vind het best wel donker zo de hele dag. Ach ja ben echt geen herfst mens zeg maar ::) vanaf oktober tel ik af tot de kortste dag, en ben blij dat het daarna weer de goeie richting gaat. Ik ben helaas enorm gevoelig ervoor.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3434703
Ik vind het weer prima. Heerlijk wandelweer zo :)
Maar het is dan ook droog hier.
Laatst gewijzigd door doranto op wo 17 nov 2021, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#3434705
dinky89 schreef: wo 17 nov 2021, 09:52 >:( En dan te bedenken dat het de komende weken nog wel zo zal blijven :-\

Ssttt kwillutniehoren
Door Too
#3434706
Kaio schreef: wo 17 nov 2021, 11:34 Hier motregenent het al dagen, dat is volgens buienradar droog, mijn natte kleding en koude huid eronder zegt me iets anders ;D
Ik vind het best wel donker zo de hele dag. Ach ja ben echt geen herfst mens zeg maar ::) vanaf oktober tel ik af tot de kortste dag, en ben blij dat het daarna weer de goeie richting gaat. Ik ben helaas enorm gevoelig ervoor.
Heb jij wel eens een lichttherapie lamp geprobeerd?
Ik word zo somber en sloom van korte dagen en donkere ochtenden en ik ben al niet zo'n heel jolige :P
Ik bedenk dat van die lamp ieder jaar weer wat te laat en eigenlijk zou ik dan zo'n rare bril willen maar die zijn duuur als je niet weet of t voor jou werkt
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434711
Nou klagen heeft geholpen. Ondanks de voorspelling laat het zonnetje zich hier nu zien :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3434716
dinky89 schreef:Nou klagen heeft geholpen. Ondanks de voorspelling laat het zonnetje zich hier nu zien :D
Aah stuur es hierheen :angel2:
Too schreef: Heb jij wel eens een lichttherapie lamp geprobeerd?
Ik word zo somber en sloom van korte dagen en donkere ochtenden en ik ben al niet zo'n heel jolige :P
Ik bedenk dat van die lamp ieder jaar weer wat te laat en eigenlijk zou ik dan zo'n rare bril willen maar die zijn duuur als je niet weet of t voor jou werkt
Moet nog ergens zo'n klein blauw licht dinges hebben, lastige is geloof ik dat je er bewust voor moet gaan zitten, laat dat nu juist een moeilijkheidsgraad zijn :biggrin2: Plus waarschijnlijk consequent gebruiken. Eigenlijk zou ik zoiets moeten programmeren dat dat automatisch gaat :g:
Als het dus al werkt
Ik kom momenteel mijn bed niet uit, of ik nu 8,9 of 10 uur geslapen heb, maakt geen ene f*#@ uit. En dan heb ik al een wake-up light ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3434756
Kaio schreef: wo 17 nov 2021, 11:34 Hier motregenent het al dagen, dat is volgens buienradar droog, mijn natte kleding en koude huid eronder zegt me iets anders ;D
Ik vind het best wel donker zo de hele dag. Ach ja ben echt geen herfst mens zeg maar ::) vanaf oktober tel ik af tot de kortste dag, en ben blij dat het daarna weer de goeie richting gaat. Ik ben helaas enorm gevoelig ervoor.
Ik ook!
Door Mandarijn
#3440373
Wat een wind zeg. Bas vindt er niks aan om te moeten wandelen.

Hopelijk heeft nog niemand schade
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3440379
Inderdaad flinke wind die om het huis giert. Maar ik zie inmiddels ook stukken blauwe lucht in plaats van alleen maar donkere wolken en regen :)
Gisteren wel uit voorzorg de net geleegde container in de garage geplaatst om te voorkomen dat hij weg zou waaien.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3440380
Het valt nu wel mee. Gisteravond horizontale regen en enorme plassen water op straat.

Vandaag alleen veel woei, dus wel een beetje opletten. Maar ook een zonnetje. En dat maakt het geheel ook weer mooi.
Aan de kust en bij water is het minder. Overal worden de knippen dichtgezet, gemalen draaien op topvermogen en er is her en der al beperkte dijkbewaking.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3440382
Anne in Zweden schreef: do 17 feb 2022, 12:03 Hier 20 cm verse sneeuw en geen storm. Langskomen mag, de sneeuwschuiver staat bij het hek. :biggrin2:
Be careful what you wish for :P

Hier ligt het dak nog (hoera!) maar er komt nog meer storm dus fingers crossed :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3440383
Ons zeil wappert en klappert, maar het gaat allemaal goed. Ik zal blij zijn als het voorbij is. Wat een onrust geeft het.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3440384
Hier 2 honden die helemaal hieperdepieper zijn ......jippie....storm :mbounce:
Tot nu toe vind ik het best, moet bij hoekjes wel uitkijken dat de poten niet onder Misty's kont vandaan waaien, maar het zonnetje schijnt, het is (nog) droog, de zonnepanelen liggen nog 3 hoog en behalve wat takjes hier en daar, valt de schade tot nu mee :biggrin2:

Alleen wat sneeuw en een graad of 5 vorst zou een leuke afwisseling zijn :)
Door rosmin
#3440385
Wat en storm vannacht; weinig geslapen, veel geklapper van deuren/ ramen en hout wat omviel in de schuur; ook hier blij dat er geen schade aan schuurdak is, zal wel opgelucht zijn wanneer zusje Eunice geweest is.
Als er een windstoot aankwam voelden we de druk in onze oren toenemen; niet fijn. nu ook nog steeds harde stormachtige wind.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door