Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3454866
Je weet natuurlijk niet wat erachter steekt.
Misschien ging het toch plots te snel, liep hij zichzelf voorbij en is hij in paniek geschoten. Er waren zo'n stevige plannen voor kerst, vandaar dat ik er spontaan aan denk dat het misschien toch te veel was.
Of misschien zijn z'n kinderen er niet blij mee. Of iemand anders in z'n omgeving en die heeft op hem ingepraat (vb met, en heb je haar kinderen al gezien? Zie je, het komt van 1 kant, enz...). Ik zeg maar wat he. Maar er kan zoveel achter zitten! En andere mensen richten zo vaak dit soort schade aan.
Ik spreek spijtig genoeg uit ervaring... :-\
Ik zeg niet dat dat hier zo is, maar het zou zomaar kunnen. Zo'n 180graden draai is toch op zijn minst vreemd te noemen.

Maar hé, ik vind het zo vreselijk voor je!
Dat is echt het laatste wat je kan gebruiken na wat je de laatste jaren meegemaakt hebt. :'(
Door smulpaap
#3454868
Daar kan ik in mee gaan Pop
Een nieuwe relatie opbouwen is vaak niet gemakkelijk , en al helemaal niet als er kinderen zijn
Maar kom op zeg , je kunt ook gewoon open kaart spelen . En de zaken die wringen uitspreken /bespreken ( lijkt mij )
Maar goed , voor sommige mensen is dat misschien moeilijk
En Cindy . Ik hoop voor jou dat je in elk geval ooit nog een reden te horen krijgt
#3454869
Das helemaal waar!
Maar iedereen maakt fouten en bij gevoelskwesties nog vaker om zichzelf te beschermen. Maar nee, de manier waarop valt echt niet goed te praten. Dat is er echt zwaar over!
(Maar of je hem daardoor nu beter kwijt bent, dat weet ik zo niet... Niet als je niet weet wat erachter steekt.)

Ik hoop ook dat je er toch voor jezelf iets van kan maken en het een plaats geven. Das het enige dat telt. Jij!
Dikke knuf meid!
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3454870
Dank jullie voor de reacties…. Ja, ik weet de reden, maar daar ga ik verder niet op in, sorry….. Het is zeer laf dat ie het via whatsapp doet, daar heb ik geen woorden voor…..
De afgelopen tijd zijn er dingetjes naar boven gekomen waar ik mn vraagtekens bij heb gezet…. Ik had het al min of meer ergens verwacht… Ondanks dat we afsraken hadden voor de komende weken…..

Ik ben op dit moment verdrietig en het doet heel veel pijn…. Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijzing voor hulp… Ik heb teveel voor mn kiezen gehad om het in mn eentje op te lossen….
Door Lizzy
#3454873
CindyMayella schreef: do 22 dec 2022, 10:44 Dank jullie voor de reacties…. Ja, ik weet de reden, maar daar ga ik verder niet op in, sorry….. Het is zeer laf dat ie het via whatsapp doet, daar heb ik geen woorden voor…..
De afgelopen tijd zijn er dingetjes naar boven gekomen waar ik mn vraagtekens bij heb gezet…. Ik had het al min of meer ergens verwacht… Ondanks dat we afsraken hadden voor de komende weken…..

Ik ben op dit moment verdrietig en het doet heel veel pijn…. Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijzing voor hulp… Ik heb teveel voor mn kiezen gehad om het in mn eentje op te lossen….
Dat hoeft natuurlijk ook niet. Maar een volwassen man die voor "uitmaken via app" kiest.... Nou, ik ga met je mee. Zeer laf. Ik heb daar helemaal geen begrip voor. Neemt niet weg dat jij achter blijft met je verdriet en dat vind ik ontzettend rot voor je. Heel veel sterkte :-*
Door Lizzy
#3454878
hannabelgje schreef: do 22 dec 2022, 11:52 Het is ook veel allemaal bij elkaar. Dikke knuffel.
Wij zijn net bij de notaris geweest en hebben een huis. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Heeeeeerlijk :-* ! Hee, krijgen we nog een foto van jullie mooie ringen te zien?
#3454881
CindyMayella schreef: do 22 dec 2022, 10:44 Dank jullie voor de reacties…. Ja, ik weet de reden, maar daar ga ik verder niet op in, sorry….. Het is zeer laf dat ie het via whatsapp doet, daar heb ik geen woorden voor…..
De afgelopen tijd zijn er dingetjes naar boven gekomen waar ik mn vraagtekens bij heb gezet…. Ik had het al min of meer ergens verwacht… Ondanks dat we afsraken hadden voor de komende weken…..

Ik ben op dit moment verdrietig en het doet heel veel pijn…. Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijzing voor hulp… Ik heb teveel voor mn kiezen gehad om het in mn eentje op te lossen….
Ja, dat is heel erg goed en moedig van je!
:-*
Door - pien -
#3454882
CindyMayella schreef: do 22 dec 2022, 10:44 Dank jullie voor de reacties…. Ja, ik weet de reden, maar daar ga ik verder niet op in, sorry….. Het is zeer laf dat ie het via whatsapp doet, daar heb ik geen woorden voor…..
De afgelopen tijd zijn er dingetjes naar boven gekomen waar ik mn vraagtekens bij heb gezet…. Ik had het al min of meer ergens verwacht… Ondanks dat we afsraken hadden voor de komende weken…..

Ik ben op dit moment verdrietig en het doet heel veel pijn…. Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijzing voor hulp… Ik heb teveel voor mn kiezen gehad om het in mn eentje op te lossen….
Wat een kleuter >:( Goed dat je nu van 'm af bent al is het echt heel rot.
Heel veel sterkte en knuffels van mij :bigarmhug:
Goed dat je een afspraak bij de ha hebt :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door