Kaio schreef: ↑di 17 mar 2020, 06:57
Maar hoe doe je dat nou? Jij zit thuis ergens alleen en je man, doet ie dan nog boodschappen? Mag dat wel nog?
Ik vraag me toch ook af hoe we dat hier moeten gaan doen als er hier eentje ziek wordt.
Dan zal de ander toch boodschappen moeten doen ( er is echt geen leverservice hier) en hopen niet tegelijk ziek te zijn
Ik ben dus thuis aan het ziek zijn, maar mezelf afzonderen van de rest van de familie is niet mogelijk. We hebben wel 2 wc’s, maar die zitten zowat naast elkaar (badkamer naast de gasten wc), dus ik moet hoe dan ook het halve huis door daarvoor. Plus dat manlief zei dat hij toch wel besmet zou raken, en dat de kindjes allebei ook al aan het hoesten waren...
Wij blijven alle 4 thuis nu. Op het erf komen we nog wel, voor de diertjes, maar onze buren wonen ver genoeg weg dus dat gaat prima.
Boodschappen hebben we nog een week niet nodig, ik had in etappes wat meer gekocht dan anders de afgelopen weken, dus we kunnen nog wel even vooruit.
Het is echt wel een heule pittige griep. Ik hoest vooral ‘s ochtends de longen uit mijn lijf, niet normaal. En het duurt ook langer dan anders, heb nu zo’n 5 dagen klachten, normaal gaat het dan alweer een stuk beter en kan ik onderhand weer aan het werk. Maar nu is dat zeker nog niet het geval... (Hoewel jullie nu niet allemaal moeten denken dat ik hier half op apengapen lig hoor, ik red het wel!)