Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Het is hier vreselijk. Een natte dweil. Maar wel eentje met zon, dus ik mopper maar een klein beetje. :P
Door kiara
Nou ik vind het nog steeds benauwd
Gister avond had ik het koud en nu zweet je je eigen de peentjes
Door Ruisje
Vandaag de hele dag broeierig. Nu eindelijk lekker buiten zitten, wel met gerommel op de achtergrond. ;)
Door -Annemarie-
Het begint een heel klein beetje af te koelen. Zit nog lekker buiten, naar een mooie onweerswolk te kijken die op een afstand langstrekt. Zie de flitsen heen en weer gaan, mooi!
Door Nynke
pas na 8 uur vanavond had ik het idee dat het  langzaam begon af te koelen  :-\ :-\ :-\ heb 2 keer gedouched vandaag, zo zweterig was het  :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Door lauraV
gerommel en bliksem ... arme loeka zit te bibberen onder de grandfouillard die over de bank ligt  :-\
Door bordie
eindelijk begint t hier ook koeler te worden
vond t vies zweterig weer en ga zo maar ff douchen
hondjes hebben er niet echt last van, nena is niet voor niks een spaanse hihi
ze gaat zelfs in de hete zon liggen vanmiddag
Door lauraV
sow  :o die donderslag zat dichtbij .... loeka is inmiddels vertrokken naar de slaapkamer  :-[
Door smulpaap
Hier wat regen en bliksem gehad vannacht . Om 5 uur uit bed en gelijk met de soos aan de wandel gegaan . Net terug , het is weer erg klef hier
Door Hope
Sow, wij leven nog, pffff....

Het is hier vannacht echt afschuwelijk tekeer gegaan. Onweer, niet te geloven.
De stroom viel al snel uit dus we hadden een probleem met de vriezer. Het water kwam met bakken uit de hemel en zorgde in de wei en bij de stal (die we aan het bouwen zijn) voor flink wat overlast. Vanochtend hadden we weer stroom gelukkig, de vriezer draait nu op volle toeren.

Alles is werkelijk zeiknat. De stal en de loods staan vol met water. Het hooi ligt op pallets maar ik vrees dat het toch nat is geworden. 100 pakken...
We moeten met een pomp aan de slag om de bouwlui bij de stal te kunnen laten komen. De schuilstal van de paarden staat vol water. Ze kunnen er eigenlijk niet in, er staat zoveel water voor dat ze daar niet doorheen durven.
We hebben nog veel te doen voor we hier weer fatsoenlijk kunnen werken. Voor nu is het droog. Bewolkt, benauwd maar droog. Ze voorspellen alleen voor vanavond weer zulke buien. Ik hoop dat het meevalt. Meer water kunnen wij echt niet gebruiken.
Door keetje
Jee, wat een ellende,  :( Heel veel sterkte ermee.

Hier een paar druppels gevallen vannacht, wat klap(jes) onweer, veel weerlicht maar verder (weer) niets. Het lijkt wel of wij altijd hier de dans ontspringen. (Klop, klop, klop op hout!)

Voor noodgevallen, langdurige stroomuitval ofzo, hebben we afgelopen verlof een aggregaatje aangeschaft. Op benzine (ofzoiets, **denkt na** weet ik niet, is de taak van de zeeman, moet ik toch maar eens gaan bekijken want als de nood aan de vrouw (of vriezer) is dan moet ik toch zelf dat ding aan de gang gaan krijgen). Ik hoop dat ding nooit nodig te hebben,is net zoiets als een verzekering, je hoopt het nooit nodig te hebben maar toch is het een fijn gevoel dat het er is. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door keetje op vr 11 jul 2014, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wenche
Dit weer is ook goed voor de naaimachine... Moest nog een verjaardagskroon maken (inmiddels af), ik moet nog vlaggetjes naaien, een paar wasbare billendoekjes, etcetc... Dat kan lekker tijdens de regenbuien ;) dan wil ik niet perse naar buiten met honden/kind :p
Door smulpaap
Net nog een korte ronde met de soos gedaan . En nu voorlopig maar rust , veel te warm
Door Martine-Tom
smulpaap schreef: Net nog een korte ronde met de soos gedaan . En nu voorlopig maar rust , veel te warm
Kom hierheen...hier is het bewolkt, miezerig en ik denk 17 graden ofzo.
Normaal vind ik dat niet erg maar vandaag komt din met labrador op visite en zouden we naar het strand gaan....dat is toch echt nét wat leuker als het lekker weer is dus hopen maar dat het nog bijtrekt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door