Mevroi Kruim schreef: Zo, andrijvie met sinaasappel, banaan en druif is goed weg te krijgen.l Ik had er alleen niet ook nog water bij moeten doen.moet je adrijvie gebruiken als je niet kunt zwemmen??
Ter compensatie een handvol choco-kruidnoten![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mevroi Kruim schreef: Zo, andrijvie met sinaasappel, banaan en druif is goed weg te krijgen.l Ik had er alleen niet ook nog water bij moeten doen.moet je adrijvie gebruiken als je niet kunt zwemmen??
Ter compensatie een handvol choco-kruidnoten![]()
tristan schreef: Vandaag voor de eerste keer boerenkool. Dat is zo al niet mijn favoriete groente dus ik was wel benieuwd.Ik had vandeweek ook verse ananas bij de spinazie, dat was ook lekker. Zelfde probleem hier met die boerenkool, mede daarom vond ik 'm ook niet weg te krijgen.
Voor de zekerheid half andijvie half boerenkool gedaan, samen met verse ananas. Lekker!
Merk wel dat m'n oude blendertje moeite heeft met de harde blaadjes van de boerenkool. Dat wordt minder fijn gehakseld dan bijv. spinazie of andijvie.
Dattie maar snel de geest mag geven.![]()
*note to self* snijd geen verse ananas als je wondjes aan je handen hebt![]()
Lizzy schreef: De rillingen lopen echt over mijn lijf van die groene smoothiesNou, dan neem jij nog een lekker bakkie doppertjessoep![]()
tristan schreef: Vandaag voor de eerste keer boerenkool. Dat is zo al niet mijn favoriete groente dus ik was wel benieuwd.Boerenkool heb ik nog steeds niet aangedurfd....maar ik heb hier nog een verse ananas liggen!
Voor de zekerheid half andijvie half boerenkool gedaan, samen met verse ananas. Lekker!
Merk wel dat m'n oude blendertje moeite heeft met de harde blaadjes van de boerenkool. Dat wordt minder fijn gehakseld dan bijv. spinazie of andijvie.
Dattie maar snel de geest mag geven.![]()
*note to self* snijd geen verse ananas als je wondjes aan je handen hebt![]()
Angelique schreef: Nou, dan neem jij nog een lekker bakkie doppertjessoepDa's heul lekker hoor, toevallig![]()
Lizzy schreef: Da's heul lekker hoor, toevalligEen kouwe gemalen Kermit ook![]()
Angelique schreef: Een kouwe gemalen Kermit ookZou je denken ?![]()
Sanyo schreef: Boerenkool heb ik nog steeds niet aangedurfd....maar ik heb hier nog een verse ananas liggen!Nope, ananas overheerst.
Het smaakt niet echt naar kool dan? Want anders vind ik het jammer van mijn lekkere ananas![]()
Sanyo schreef: Boerenkool heb ik nog steeds niet aangedurfd....maar ik heb hier nog een verse ananas liggen!Idd zoals Angelique zegt, de ananas overheerst.
Het smaakt niet echt naar kool dan? Want anders vind ik het jammer van mijn lekkere ananas![]()
Angelique schreef: Ik had vandeweek ook verse ananas bij de spinazie, dat was ook lekker. Zelfde probleem hier met die boerenkool, mede daarom vond ik 'm ook niet weg te krijgen.Krijg je dat goed fijn dan ananas?
Bernie schreef: Krijg je dat goed fijn dan ananas?Schil eraf hé
Die durfde ik eigenlijk niet zo goed erdoorheen te doen.