Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
van jills enjoy schreef: ik ben al een poosje aaan het mee lezen hier op het forum.....maar nu ik een droogmachine binnen heb tog even een vraag ik las dat iemand vlees haalt in ellecom?????dat zou voor mijn makkelijk zijn erg dicht bij namelijk....Denk dat je deze vraag het beste kan stellen in de verzamelhoek?
Emytje schreef: Dank je! Morgen zal ik het gaan ruiken.Heel veel succes en hou de wasknijpers bij de hand![]()
Emytje schreef: Ik had al eerder eendenvel in de oven gedroogd. Dat was niet zo'n succes gezien het vet wat eraf komt en nu nog in de oven zit.Afhankelijk van waar het zit in de oven: heb je het al geprobeerd door de oven voor te verwarmen (goed warm 150 of hoger) en dan met goed heet (niet kokend want dan ligt je eigen vel ernaast(iemand een idee hoe ik dat eraf krijg?)
Thea schreef: Wat jullie niet vertellen over de droogmachine.
Dat er dus honden zijn die zelfs proberen om op de aanrecht te klimmen om erbij te kunnen. Pff ik heb er zo 1 in huis. Stond vanmiddag met 2 poten op aanrecht 1 poot op het randje bij het raam en 1 poot hing net boven de grond.
Thea schreef: Wat jullie niet vertellen over de droogmachine.en je maakt geen foto?
Dat er dus honden zijn die zelfs proberen om op de aanrecht te klimmen om erbij te kunnen. Pff ik heb er zo 1 in huis. Stond vanmiddag met 2 poten op aanrecht 1 poot op het randje bij het raam en 1 poot hing net boven de grond.