ellenned schreef: ↑wo 12 apr 2023, 10:30
Wat een geweldige foto's
Dat kromme koppie aan dat plantje
Zou ze zeker nog niet in een hok samen zetten, die popjes kunnen echt zo bitcherig zijn he
Misschien worden Jack en Daniels ooit ook nieuwsgierig om buiten het hok te gaan kijken en gaat dat wel goed. Nu denkt Daniels, opgesode*(^% dit hok is van mij
En over geduld gesproken....van de week ( en ik heb ze 3 jaar) kwam Joep voor het eerst op mijn arm zitten, 1 seconde maar toch...
Aaaah 1 sec op je arm, toch super lief!
Wat een helden zijn t toch he ppfff
Maar...het nieuwe stel(en ik weet niet of t verstandig is/was) hangt aan de zijkant van Jack en Daniels.......Jack vind het geweldig en hangt aan de binnenkant van de tralies beetje te kletsen met elkaar, trosgierst met zn 3tjes eten.
En verrek, gisteren kwam Daniels er ook bij, beetje bitchy nog maar ze kwam wel en de andere hebben hun teentjes nog!
Dus hopelijk gaat het de goede kant op!
Heb een mini speeltuintje voor ze, trappetje, schommeltje ed.....had ik op de bodem daarvan beukensnippers gelegd want het zijn natuurlijk wel de beste poepmachines
En je raad het al, dat moest er natuurlijk weer uit he, vakkundig steeds een beukensnipper op de grond laten vallen
Ze zijn er iedere dag een paar uur uit maar krijg het idee dat ze hun kooi enkel willen gaan gebruiken als 'bed'.
Gisteren echt beetje moeite gehad om de pubers in de kooi te krijgen
Overigens heeft Sunrise haar angst overwonnen, kattengras is helemaal niet eng maar gewoon super leuk en lekker!
foto heb ik ff snel van fb gehaald, niet zo n beste kwaliteit