Cuzco is nog steeds niet beter.
Ik kan een deel spoelen, maar er is duidelijk een ander compartiment dat nog steeds dik en hard zit.
Sorry, ik ga eens klagen.
Maar hij zit nu al 3 weken aan de antibiotica. En tis nog niet gedaan. Terwijl er Giardia in huis zit, waar hij gelukkig nog geen last van lijkt te hebben, maar aangezien gezonde darmen zowat het belangrijkste is in strijd daartegen, kunnen we dat nu wel missen.
En verder blijft het gewoon maar duren. Steeds zegt de DA dat het snel zal beteren, steeds is het niet zoals voorspeld. Hij reageert duidelijk toch op de hechtdraad, het lichaam lijkt die naar buiten te willen werken, maar ja, die huid is ondertussen wel dichtgegroeid.
Maar wat me nog het meeste tegenstaat, nog meer dan telkens maar tijd te moeten vinden om met hem te rijden is dat het ook telkens gewoon een consult kost! Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik vind dat nazorg van een operatie gewoon gratis hoort te zijn. Niet de medicatie, foto's of extra ingrepen oid, maar wel het consult..
Een mens zou er bijna een verzekering voor nemen.
En steeds die stress voor hem om ermee naar de DA te moeten. Het feit dat hij al 3 weken pijn en ongemak heeft en het er niet naar uitziet dat het binnen een week beter is.
Stomme bijkomstigheid is ook dat dit al het tweede weekend is dat ik m'n man en kinderen op kampeerweekend zie vertrekken en ik thuis blijf... Eentje is eens leuk, wat tijd voor mezelf, maar dit weekend was ik graag mee geweest...

Maar goed, das pech. Daar kan niemand wat aan doen..