Al begrijp ik ook heel goed dat je zelf enorm onzeker wordt of het wel goed komt omdat het veel langer lijkt te duren wanneer je er zelf in zit

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑ma 08 nov 2021, 08:03 Dankjewel!Het is niet goed gekomen zoals jij dat bij die van jou voor ogen hebt. Kleintje wilde gewoon geen echt contact met andere katten. Tis (met behulp van Luis) wel leefbaar geworden hoor.
Sorry, ik weet het niet meer, maar is het tussen jouw monsters goed gekomen? Dat lijkt me echt vreselijk.
pearlsofpassion schreef: ↑ma 08 nov 2021, 19:15 Het is niet goed gekomen zoals jij dat bij die van jou voor ogen hebt. Kleintje wilde gewoon geen echt contact met andere katten. Tis (met behulp van Luis) wel leefbaar geworden hoor.In deze fase zijn dit soort verhalen ook helemaal niet relevant , bij Sam gaat het gewoon precies goed, precies zoals het meestal gaat ... Siepie weet nog niet precies wat ze hier mee aan moet en die kleine weet sowieso nog niet zo veel
Maar dat verhaal ga ik nu niet vertellen.Dan zou ik je veel te onzeker maken denk ik.
Ik wil het wel vertellen als het bij jou helemaal goed gekomen is.
Of als het toch de verkeerde kant op zou gaan, zal ik er ook wel wat van zeggen. Maar dat denk ik niet.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑ma 08 nov 2021, 19:15 Ik wil het wel vertellen als het bij jou helemaal goed gekomen is.Wat naar PoP. Ik hoor het graag als ze hier tevreden bij elkaar liggen.
Of als het toch de verkeerde kant op zou gaan, zal ik er ook wel wat van zeggen. Maar dat denk ik niet.![]()
sam28 schreef: ↑di 09 nov 2021, 08:21Ik heb beeld![]()
![]()
![]()
Nee de kleine weet idd nog niet zoveel. Ze kan zich al wel helemaal dik maken als ze ergens van schrikt en dan ziet ze eruit alsof ze onder stroom gestaan heeft.![]()
sam28 schreef: ↑di 09 nov 2021, 08:21 Siepie weet idd nog niet goed wat ze ermee aan moet. Vanochtend al wat heen en weer gedrenteld. Ik had de deur open staan en was in de opening gaan zitten. Cato stond AAN en was druk aan het spelen. Siepie gaat dan gebiologeerd zitten kijken. Op een moment achter mij langs de slaapkamer in gespurt onder met een blaas.Ik vind dat jij het perfect doet! Dat moet gewoon goed gaan
De terugweg hetzelfde. Ze wilde wel in de slaapkamer liggen maar ook wel even door het huis drentelen. Dus ff kijken vanaf mijn bed de woonkamer in, smurf lokaliseren en op een holletje incl blaas naar de gang gerend.
Ze blijft wel steeds langer kijken. En gisteravond wilde Siepie ook graag spelen op de gang en in de andere kamers van mijn idioot grote huis.
In het artikel dat Siberienne hier postte staat dat ze kunnen eten met een deur ertussen om aan elkaars geur te wennen. In mijn boekje staat dat je dat niet moet doen.
Dus heb ik het gister half gedaan. De echte maaltijd van Siepie in rust laten eten op de plek waar ze dat altijd doet en geen Cato kan komen en een plukje vlees voor de deur -in zicht van Cato- terwijl Cato aan de andere kant zat te eten. Dit ging goed, geen stress gezien.
Maar wat vinden jullie?