Zo, de Rommelsbacher is binnen en hij mag blijven! Ik heb uiteindelijk wel de grotere versie besteld (3 of 6 koppen ipv 2 of 4), omdat 6 koppen 350 ml zijn en ik normaal gesproken veel meer koffie drink (700 ml met mijn Franse persje). Ik was alleen vergeten dat dat gewone koffie is, en dat deze espresso zet (veel sterker).

In eerste instantie dacht ik: iew, wat een sterke bak, maar ik had nog melk in de koelkast staan, dacht aan Lizzy's "ik drink altijd cappuccino", kwam nog ergens een melkschuimer tegen en zit nu dus aan een heerlijk mok cappu.
Het apparaat werkt goed, gewoon als een normale Bialetti maar dan eentje die niet droogkookt als je de leeftijd hebt dat je niet overal meer aan kunt denken.

Ik vind de randjes wel wat scherp (heb me niet gesneden of zo, maar ik ben denk ik molliger apparaten gewend), maar dat is het enige. De schenkgreep/vasthoudtdingsboems/hendel wordt in elk geval niet heet, dus je kunt veilig inschenken.
En hij is niet te groot. Hij staat hier tussen de theepot en twee 1-literflessen van Sodastream:
20210901_165545.jpg (3.52 MiB) 1150 keer bekeken