Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Haha....ik ontdek nu dat wij op de eerste etage 'donkey island' hebben liggen ;D

Super spul, ligt 20 jaar en behalve 1 plek die niet goed geëgaliseerd bleek, ziet het er grotendeels nog uit als toen het pas gelegd was.

Ik zou het zo weer leggen, maar dan wel een tint donkerder, wij hebben veel lichtinval en dan zie je er best veel op, dus als ik nu opnieuw zou moeten kiezen zou ik voor Granada of zo gaan.......maar ik vermoed dat we zolang we hier wonen tegen de ezels aan moeten kijken :biggrin2:
We zijn er nog steeds niet uit.... Ik vind Marmoleum eigenlijk nog steeds drie keer niks (en te daar mijn niet al te beste ervaring ermee er bij op). Marmoleum Click is gewoon afgekeurd, qua kleuren.

Vandaag nam ik Leo mee naar de Bouwhof want ik had daar een eeuw geleden echt mooi PVC gezien. Komen we daar zojuist, blijkt het geen PVC maar Laminaat :biggrin2: en die hadden we als optie afgeschoten :biggrin2:
IMG_20200629_111454[1].jpg
IMG_20200629_111454[1].jpg (4.47 MiB) 1881 keer bekeken
Nah, we zijn weer gezellig terug bij af ;D
Lizzy schreef: ma 29 jun 2020, 13:40 Ja erg toch? Ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat laminaat mooier is. Maar het is ook wel gladder.

We hebben er nu een eiken vloer in liggen hoewel de eerste planken er door Leo vandaag al uit zijn gesloopt.

Laminaat heeft meer uitgesproken motiefjes, waar ze het bij pvc zo het lijkt zo flauw mogelijk hebben gehouden.

Oww nou als de 1ste vloerdelen er al uit liggen, mag je wel opschieten met iets uitzoeken :o :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door