Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Kaio schreef: do 27 feb 2020, 12:05 Ik stond net bij de kassa in de supermarkt. Hoest er zowat iemand bijna recht in mijn gezicht. Dat geeft om dit moment toch wel een net iets meer beladener gevoel moet ik toch echt toegeven..... ::)
En je zei er niks van? Zoiets als "bedankt >:(. Onfatsoenlijk >:( ".
Door Kaio
Lizzy schreef:
En je zei er niks van? Zoiets als "bedankt >:(. Onfatsoenlijk >:( ".
Nee dan heb je nog veel meer contact, dus draaide me snel om.

Is voor mij toch al best vaak "get your shit and get out" bij supermarkten. Nu nog meer ::)
Zag trouwens dat ze in de steden al aan het horden/preppen zijn, diepvriespizza's, brood, melk alles inslaan . ( juist daardoor komt er dus schaarste mensen toch)
Vooral gezond eten voor de weerstand ;D
Door eelke
Kaio schreef: do 27 feb 2020, 12:27 Nee dan heb je nog veel meer contact, dus draaide me snel om.

Is voor mij toch al best vaak "get your shit and get out" bij supermarkten. Nu nog meer ::)
Zag trouwens dat ze in de steden al aan het horden/preppen zijn, diepvriespizza's, brood, melk alles inslaan . ( juist daardoor komt er dus schaarste mensen toch)
Vooral gezond eten voor de weerstand ;D
Daarom, zelfscankassa's for the win! Zelfs geen goedemiddag tegen iemand hoeven zeggen :cool:

Ieuw, ontzettend ieuw.
Door Kaio
eelke schreef: do 27 feb 2020, 12:59 Daarom, zelfscankassa's for the win! Zelfs geen goedemiddag tegen iemand hoeven zeggen :cool:

Ieuw, ontzettend ieuw.
Gaat hier niet in elke winkel. Maar dat was de andere winkel waar ik vandaag was , lekker met zelfscanner en dan afrekenen en raadt eens? U bent uitgezocht voor een steekproef ;D
Door eelke
Kaio schreef: do 27 feb 2020, 13:10 Gaat hier niet in elke winkel. Maar dat was de andere winkel waar ik vandaag was , lekker met zelfscanner en dan afrekenen en raadt eens? U bent uitgezocht voor een steekproef ;D
Daarom ah met bonuskaart! Oké, verkopen ze al je gegevens vast door, maar ach, als je eenmaal met die kaart een paar keer een goede proef had, heb je hem niet meer zo vaak :P
Door Kaio
eelke schreef: do 27 feb 2020, 13:14 Daarom ah met bonuskaart! Oké, verkopen ze al je gegevens vast door, maar ach, als je eenmaal met die kaart een paar keer een goede proef had, heb je hem niet meer zo vaak :P
Dat was bij de ah met bonuskaart :P ik heb best vaak een proef >:(
Door eelke
Kaio schreef: do 27 feb 2020, 13:20 Dat was bij de ah met bonuskaart :P ik heb best vaak een proef >:(
Ja je moet wel goed scannen ;D

Nahh ja, back on topic, heb je je handen wel gedesinfecteerd na het scannen? Zo'n apparaat lijkt me ook niet echt schoon ::) daar kan net zo goed iemand overheen niesen natuurlijk.
Door Kaio
He zeg ;D
En nee pas thuis gewassen. Zou eigenlijk zo'n droogwaszeep oid mee moeten nemen. Ik heb nog ergens liggen moet ik maar zoeken , in de winkel gaan zoeken heeft vast geen zin meer ::)
Door Lizzy
Siberienne schreef: do 27 feb 2020, 22:42 in Tilburg ontdekt maar waarschijnlijk opgelopen in Italië. Mocht dat je nog iets gerust stellen.
Nauwelijks. Meneer is vast lekker wezen carnavallen. Het is gewoon wachten op "oh, we hebben 50 besmette burgers in Brabant. Oh, de eerste in Rotterdam gesignaleerd. Oh hemel, niet 1 maar 30".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door