Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3248878
Alle afleveringen gezien inmiddels. Hmm ik weet het niet hoor. Na die weken vind ik het nog steeds niet echt huishonden hoor. Ook die "paniek" bij de losse hond zegt toch genoeg denk ik dan. In het dagelijks leven kom je toch aardig wat losse honden tegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3248880
hannabelgje schreef:Alle afleveringen gezien inmiddels. Hmm ik weet het niet hoor. Na die weken vind ik het nog steeds niet echt huishonden hoor. Ook die "paniek" bij de losse hond zegt toch genoeg denk ik dan. In het dagelijks leven kom je toch aardig wat losse honden tegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik was al eerder afgehaakt. Ik zat echt geregeld met kromme tenen te kijken.

Er zaten naar mijn idee een aantal hele leuke honden tussen die echt een goede kans verdienen. Maar er zaten er ook een paar tussen waarvan ik hoop ze nooit tegen te komen in het bos :-X
#3248882
Hope schreef:
Ik was al eerder afgehaakt. Ik zat echt geregeld met kromme tenen te kijken.

Er zaten naar mijn idee een aantal hele leuke honden tussen die echt een goede kans verdienen. Maar er zaten er ook een paar tussen waarvan ik hoop ze nooit tegen te komen in het bos :-X
Ja inderdaad. En dan in het overbevolkte Nederland.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door src_esther
#3250158
Lizzy schreef:Nou ja, dat blijkt ook wel, die Gina heeft natuurlijk haar eerste slachtoffer gemaakt....
Dat werd ook aan het einde van de laatste uitzending verteld en ook dat ze is afgemaakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door