Angelique schreef:Nee, dat is idd niet leukNee. Het hok moet nog. Maar ja. Dan zondag met de meneer de tegels eruit halen en dan zet ik er meteen maar courgettes in ofzo. Is ie in ieder geval weer gevuld.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Nee, dat is idd niet leukNee. Het hok moet nog. Maar ja. Dan zondag met de meneer de tegels eruit halen en dan zet ik er meteen maar courgettes in ofzo. Is ie in ieder geval weer gevuld.
constance.blokzijl schreef:En een hele kudde gillende kinderen bij de buren op de trampoline helpt ook niet echt...Zulke buurkinderen hebben wij ook. En die staan inderdaad op de trampoline. Zucht.
En geloof me als ik zeg, het volume staat daar altijd zo hoog dat ik ze zelfs hoor gillen en schreeuwen als ik in het park loop met Lola
Spikkelneus schreef:Zulke buurkinderen hebben wij ook. En die staan inderdaad op de trampoline. Zucht.Daar ben ik mega jaloers op!
Nog 4 weken, dan zijn we verhuisd naar de middle-of-nowhere *telt af*
Radja schreef:Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heerstHoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderenhier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
BusKay schreef:Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderenAhhhh doe ik het al jaren fout! Ik mep altijd op mijn vingers met een hamer.![]()
Radja schreef:Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heerstIk hoop echt dat het bij vandaag blijft... Ik heb nog niets gegeten, hoef ook echt niets. Mijn linkerkant van mijn gezicht doet pijn en voelt alsof het doof is. Net geslapen dus ik kan weer even half rechtop liggen, maar als ik ga staan ontploft mijn hoofd en ben ik vreselijk misselijk.hier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
BusKay schreef:Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderen![]()