Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mevrouw de eigenaresse was ook diep geschokt las ik over de reacties over dr mooie hond. Hoe konden ze nu zulke nare dingen er over zeggen. Tja zolang mensen zulke hersenkronkels hebben zullen er altijd van die zielepieten lopen

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... breed.html
Laatst gewijzigd door malinois. op di 15 mar 2016, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
echt mijn god, wat een debiele mensen ook, al die shows zijn verrot en omdat ze steeds weer aanpassingen maken verkleinen ze de gewenste populatie steeds verder.
dit krijg je als je gaat fokken om een andere reden dan ze ooit bedoeld waren. Wil je om een nieuwe reden gaan fokken, dan moet je een nieuw ras maken anders kan je er nooit iets gezonds van maken.
kots misselijk wordt je ervan...
Kaio schreef:En dan vinden sommige de newf veel vacht hebben, nou procentueel gezien is de newf een kale hond bij die pekinees :-X
Wat moet dat voor een gewicht zijn voor dat arme ding en warmte
Dat geeft niets, hij heeft een prachtige neus en ademhalingsstelsel, dus hij kan die warmte prima kwijt :-X

Het verbaasd me minder dan niets dat de eigenaresse zo geschokt is. Want als je zo'n hond hebt en trots bent op hoe ze eruit ziet en er mee showt, dan moet het ook als een enorme klap in je gezicht voelen als mensen jou hond als gedrocht zien.
Kaela schreef:Dat geeft niets, hij heeft een prachtige neus en ademhalingsstelsel, dus hij kan die warmte prima kwijt :-X

Het verbaasd me minder dan niets dat de eigenaresse zo geschokt is.
Want als je zo'n hond hebt en trots bent op hoe ze eruit ziet en er mee showt, dan moet het ook als een enorme klap in je gezicht voelen als mensen jou hond als gedrocht zien.
Het zou inderdaad heel raar zijn als ze zich zou omdraaien en zou zeggen "nou inderdaad, nou jullie het zeggen ziet ze er inderdaad wel uit als een ziek verrot gedrocht..... :g:".
Kaela schreef:Dat geeft niets, hij heeft een prachtige neus en ademhalingsstelsel, dus hij kan die warmte prima kwijt :-X
Ja geluk bij een ongeluk zeg :-X
Het verbaasd me minder dan niets dat de eigenaresse zo geschokt is. Want als je zo'n hond hebt en trots bent op hoe ze eruit ziet en er mee showt, dan moet het ook als een enorme klap in je gezicht voelen als mensen jou hond als gedrocht zien.
Dat zie je best vaak hoor, deze blindheid. Toevallig staat deze nu in de spotlight, en nee niet leuk voor de eigenaar, maar ja om dan maar te zwijgen. ALhoewel ik het idee heb dat na jaren praten het niet echt , onee echt niet uitmaakt.
Las dat de regisseurs de footage van de DH moesten verwijderen op last van de kennel club ::)
Maar heel feitelijk he........ Buiten dat mevrouw de Fokker natuurlijk zelf totaal niet wijs is dat ze dit soort gedrochten fokt heeft ze natuurlijk wel gelijk. Die hond wint de ene show na de andere, die hond wordt door de dierenarts van Crufts gezond verklaard, gaat de ring in, wordt BOB en krijgt dan uitgerekend van de kennelclub te horen dat haar hond niet had mogen winnen. Dat is natuurlijk ergens een beetje raar :-X

Weet je wat ik denk? Dat de kennelclub heimelijk vindt dat deze hond niet had mogen winnen omdat ie zich niet goed gedroeg en slecht gehandled werd. Volgens mij vonden ze verder niet zoveel mis met deze hond..... Want let's be honest, dit soort gedrochten staan al jaren in de ring.

Kijk maar:

2014: Moet je die zwabber van achteren zien (die van die vent met dat blauwe shirt). Die hond loopt ook te zwabberen op zijn hakken.

2015:

En een afglijdende karperrug alleen in showSTAND? Naaaah, ook in draf hoor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door