Lizzy schreef:Ach, eigenlijk konden we het de dag van Crufts al weten, toen ook deze "hond" z'n groep won:Jemig..

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ach, eigenlijk konden we het de dag van Crufts al weten, toen ook deze "hond" z'n groep won:Jemig..
Kaio schreef:En dan vinden sommige de newf veel vacht hebben, nou procentueel gezien is de newf een kale hond bij die pekineesDat geeft niets, hij heeft een prachtige neus en ademhalingsstelsel, dus hij kan die warmte prima kwijt
Wat moet dat voor een gewicht zijn voor dat arme ding en warmte
Kaela schreef:Dat geeft niets, hij heeft een prachtige neus en ademhalingsstelsel, dus hij kan die warmte prima kwijtHet zou inderdaad heel raar zijn als ze zich zou omdraaien en zou zeggen "nou inderdaad, nou jullie het zeggen ziet ze er inderdaad wel uit als een ziek verrot gedrocht.....![]()
Het verbaasd me minder dan niets dat de eigenaresse zo geschokt is. Want als je zo'n hond hebt en trots bent op hoe ze eruit ziet en er mee showt, dan moet het ook als een enorme klap in je gezicht voelen als mensen jou hond als gedrocht zien.
Kaela schreef:Dat geeft niets, hij heeft een prachtige neus en ademhalingsstelsel, dus hij kan die warmte prima kwijtJa geluk bij een ongeluk zeg![]()
Het verbaasd me minder dan niets dat de eigenaresse zo geschokt is. Want als je zo'n hond hebt en trots bent op hoe ze eruit ziet en er mee showt, dan moet het ook als een enorme klap in je gezicht voelen als mensen jou hond als gedrocht zien.Dat zie je best vaak hoor, deze blindheid. Toevallig staat deze nu in de spotlight, en nee niet leuk voor de eigenaar, maar ja om dan maar te zwijgen. ALhoewel ik het idee heb dat na jaren praten het niet echt , onee echt niet uitmaakt.
Lizzy schreef:Ohhw, moet je kijken:Ik dacht dat het een robotstofzuiger met een Maine Coon erop was.
Het is echt een freak show. Als het niet zo erg was, zou je je dood lachen....
Anne in Duitsland schreef:Ik dacht dat het een robotstofzuiger met een Maine Coon erop was.Das een belediging voor de Maine Coon