Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb sinds ik een hond (met 2 katten) heb 1 keer een boom gehad, het 1e jaar. Toen besloot ik dat ik het niet echt ontspannen vond, een versierde boom in combinatie met dieren die het gevaar niet zien van (spelen met) de versieringen. Daarna heb ik kersttakken opgehangen, met versiering. Dat vond ik een goed alternatief, maar ik merkte dat ik eigenlijk opgelucht was als de hele boel weer was opgeruimd, dat ik eigenlijk vrij snel als 'te veel' (druk, rommel, vol) ervaarde.. Sindsdien hang ik lapmjes in mijn grote hangplant, want die lichtjes vind ik wel heel knus. Ook enkele echt mooie kerstboomversieringen er bij, wat leuk kleur geeft en mooi schittert bij die lichtjes. En - en dat is eigenlijk de duidelijkste versiering - alle hondenspeelgoed gaat van de vloer (dat ruimt op!!) De hele mikmak aan pluche speeltjes gaat de was in en komt pas rond half januari weer retour. Het versiersel daaraan is dat in plaats daarvan hun kerstspeeltjes te voorschijn komen: een hele leuke verzameling van allerhande pluche kerstdingen, varierend van div. varianten rendieren, tot kerstman, tot groen/rode kubus waaruit ze ballen-met-kerstmuts kunnen frunniken.. Daarmee is er een duidelijke groen/rode kerstversiering in de woonkamer zonder dat mij het gevoel bekruipt van "eigenlijk blij als het allemaal weer terug de doos in mag..". Sterker nog, ik ruim het met tegenzin op, vind het echt leuk dit te voorschijn te halen. zeker ook omdat ik er 3 heel blije honden van krijg natuurlijk, nav die speeltjes die ze dan al weer zo'n poos niet gehad hebben :biggrin2:
Parelridder schreef:Ik heb sinds ik een hond (met 2 katten) heb 1 keer een boom gehad, het 1e jaar. Toen besloot ik dat ik het niet echt ontspannen vond, een versierde boom in combinatie met dieren die het gevaar niet zien van (spelen met) de versieringen. Daarna heb ik kersttakken opgehangen, met versiering. Dat vond ik een goed alternatief, maar ik merkte dat ik eigenlijk opgelucht was als de hele boel weer was opgeruimd, dat ik eigenlijk vrij snel als 'te veel' (druk, rommel, vol) ervaarde.. Sindsdien hang ik lapmjes in mijn grote hangplant, want die lichtjes vind ik wel heel knus. Ook enkele echt mooie kerstboomversieringen er bij, wat leuk kleur geeft en mooi schittert bij die lichtjes. En - en dat is eigenlijk de duidelijkste versiering - alle hondenspeelgoed gaat van de vloer (dat ruimt op!!) De hele mikmak aan pluche speeltjes gaat de was in en komt pas rond half januari weer retour. Het versiersel daaraan is dat in plaats daarvan hun kerstspeeltjes te voorschijn komen: een hele leuke verzameling van allerhande pluche kerstdingen, varierend van div. varianten rendieren, tot kerstman, tot groen/rode kubus waaruit ze ballen-met-kerstmuts kunnen frunniken.. Daarmee is er een duidelijke groen/rode kerstversiering in de woonkamer zonder dat mij het gevoel bekruipt van "eigenlijk blij als het allemaal weer terug de doos in mag..". Sterker nog, ik ruim het met tegenzin op, vind het echt leuk dit te voorschijn te halen. zeker ook omdat ik er 3 heel blije honden van krijg natuurlijk, nav die speeltjes die ze dan al weer zo'n poos niet gehad hebben :biggrin2:
Haha leuk speciale kerstspeeltjes, geweldig :biggrin2:
Door BusKay
Fijn dat Oscar er zo lekker bij ligt...

Wij houden het op een pop in de vorm van een kerstman (wel een beetje formaat pop) en wat rondslingerende ballen met groen.

Idee = boom gevuld met kluifjes..

Geweldig mooi Lia!!

Mevrouw Lieke aub een fateau van uw Makroboom... :biggrin2: wij zijn helemaal niet nieuwsgierig maar wel benieuwd...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door