Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
BusKay schreef:
Een lijstje met BODY!! Iig geen snikplaten  :biggrin2: :biggrin2:
Heavy taste....
Zie het liever dan zo'n treurlijstje...
Ik houd niet van "boring pussy ballads" ;D ;D ;D :coolsmiley:

Ja imagine, ja eh op zich heeft het nummer wel wat. En ik snap het ergens wel dat het nu veel gekozen wordt, maar ik vind het ergens ook weer heel erg cliché.
DUs ja ach prima

Dat de top 3 al bekend wordt gemaakt, snapikookniet, veel leuker als dat niet zo is :)
Door Neally
Wars van kuddegedrag, gelukkig loop ik zelf immer uit de pas en zeker niet achter een rij of in een groep mee.
Dit nummer vind ik mooi en vol hoop vanaf dag 1 dat ik het hoorde hoop voor iedereen die met oorlog en geweld en honger te maken heeft in de wereld.
En ik ben gelukkig naïef genoeg om te denken dat iedereen die voor dit nummer gestemd heeft ook zoiets denkt.
Wat denk jij hebben ze elkaar gebeld om te zeggen dat ze op dat nummer stemmen?
Door -Saskia-
Neally schreef: Wat denk jij hebben ze elkaar gebeld om te zeggen dat ze op dat nummer stemmen?
Bellen is erg 2002; tegenwoordig hebben we social media en fora enzovoort, waar we allemaal kunnen zien wat de buurman, die graag wil ventileren dat hij "Charlie, Paris, of Imagine" is, doet.
En het mag hoor, ik vind het allemaal prima. Als jij al jaaaaren "Imagine" hoog in de top2000 stemt om bovengenoemde redenen, mijn zegen heb je. Kennelijk heeft niet iedereen het om die reden al jaren op 1 gezet, terwijl er toch al langer dan "Imagine" een hoop ellende in de wereld is.
Door Neally
Haha, nee hoor ook dit jaar niet op mijn lijst. Het is gewoon niet mijn muziek. Zo 1999 dat bellen.
Door Mieke L.
Ik vind Imagine gewoon een mooi nummer. Heb ik altijd gevonden. Geen idee hoelang ik al heb gestemd voor de top 2000 maar hij kwam altijd in mijn lijstje voor. Dus voor mij wel irritant, nu lijkt het net of ik achter de massa aanren :dog: :biggrin2: Ik had overigens op 1 ben ik te min van Armand staan. Als hij niet net was overleden had ik waarschijnlijk niet eens aan dat nummer gedacht O0
Door keetje
dinky89 schreef:Ach ja, las dat zelfs de titelsong van pokemon de top2000 heeft gehaald: http://www.nu.nl/muziek/4175589/utrecht ... -2000.html
Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden....
Dochterlief is er dolblij mee, heeft heel haar ziel en zaligheid erin gegooid om dat nummer erin te krijgen.
Of ik er blij mee ben? Ach wat maakt het uit, 1 van de 2000? ;D
Door Kaio
Ik haat pokemon :boxing:
Ach ja er staan slechtere nummers in ;D
Maar het hele nummer doet me aan een rip off nummer denken,
Hold the line?
Door keetje
Ach, Andre Hazes staat er ook in. Heb ik helemaal niets mee maar heel veel anderen waarschijnlijk wel dus daarom.

Je kan natuurlijk nooit alle 2000 nummers onder je favoknopje hebben toch?
Dochterlief is in haar nopjes en ik ook want Imagine van John Lennon staat er ook weer in.En ook nog op een prima plek. ;D
Door Mieke L.
YEAH de youtube knop is er weer!!!!!
En om alvast in kerstsferen te komen :rock: :rock: :
Door Kaio
Mieke L. schreef:YEAH de youtube knop is er weer!!!!!
En om alvast in kerstsferen te komen :rock: :rock: :
zoals ik al zei, er staan ergere nummer in de top 2000 :biggrin2:

whahaha en ik let ook niet op :2funny: , maar hij zal er vast wel in staan? of niet?
Door BusKay
Kaio schreef:zoals ik al zei, er staan ergere nummer in de top 2000 :biggrin2:

whahaha en ik let ook niet op :2funny: , maar hij zal er vast wel in staan? of niet?
Inderdaad of zou deze er ook niet in staan??

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door