Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Parelridder
Als donderslag bij heldere hemel.. Voor je maatje - onder de omstandigheden - een zegen dat het zo plotseling gaat, maar voor ons zelf des te ingewikkelder het te kunnen geloven.
Heel veel sterkte!! :bigarmhug:
Lekker verwennen, samen maximaal genieten! Ik hoop dat jullie nog kans hebben een paar nieuwe top-herinneringen toe te voegen aan de lange reeks die jullie er al delen.
Door Danny
Dank jullie wel!

Ja het is echt heel bizar, mijn meisje, mijn bijzondere maatje.
Ze is in een hele moeilijke tijd in ons leven gekomen, zij heeft mij echt weer een doel in het leven gegeven. Dankzij haar zijn wij in het "honden wereldje" terecht gekomen, hebben we zo veel vrienden en kennissen leren kennen.
Ik kan me echt nog niet voorstellen hoe het zonder haar zal zijn...

Voor nu gaat het oke met haar. Ze krijgt per dag 1 Carprodyl, en daar doet ze het goed op.
Gister lekker met haar weg geweest, de rust die we de afgelopen 2 weken gehouden hebben heeft geen nut, dus mag ze lekker rennen en zwemmen. Als je haar dan ziet rennen, zo blij een dummie uit het water ziet halen, dan kun je je gewoon niet voorstellen dat ze eigenlijk zo ziek is en er strakjes niet meer zult zijn.
Voor nu zoveel mogelijk proberen mijn grootste zorgen aan de kant te zetten en maximaal te genieten van mijn draakje.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik haar goed genoeg ken en zij zal mij aangeven wanneer het niet meer zal gaan...

Vanmiddag heb ik nog een afspraak bij mijn eigen dierenarts, om nog en alvast wat dingetjes door te spreken, ik wil voor mezelf het gevoel hebben dat ik het goed heb voorbereid heb, ik niets meer ergens hoef uit te leggen hoe het zit. Dat geeft mij ook wat rust. Als ik zeg dat het genoeg is wil ik niet een dierenarts nog moeten overtuigen.
Door miik
Danny schreef: Vanmiddag heb ik nog een afspraak bij mijn eigen dierenarts, om nog en alvast wat dingetjes door te spreken, ik wil voor mezelf het gevoel hebben dat ik het goed heb voorbereid heb, ik niets meer ergens hoef uit te leggen hoe het zit. Dat geeft mij ook wat rust. Als ik zeg dat het genoeg is wil ik niet een dierenarts nog moeten overtuigen.
Dat doe je goed, sterkte ! dat zijn geen gemakkelijke gesprekken !!!
Fijn dat ze van het rennen nog kan genieten !  :-*
Door Extreme
Eerst sta je midden in het leven met je hond, hoopt op een operatie en klaar, dan ineens krijg je een grote klap, en ben je meer bezig met het genieten van de laatste weken, wetende dat het  nog maar kort kan zijn.
Geniet voor de tijd dat ze er nog mag zijn, en heel veel sterkte als de tijd daar is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door