En ik zie weer sneaky ogen op die laatste!

Fijn dat'ie zo blij was! Nu hopen dat het negatieve effect ook mee valt!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hylos schreef: Ach wat kijkt ie fluffy op die eerste fotoJaaaa Sneaky ogen! Het is gewoon een Sneaky hond!
En ik zie weer sneaky ogen op die laatste!
Fijn dat'ie zo blij was! Nu hopen dat het negatieve effect ook mee valt!
joel schreef: leuke foto's weer! En wat had ik graag meegereden op die buitenrit KaelaSpring maar achterop mijn fiets hynder!![]()
Mini's 3-tal schreef:mooie foto
Gelukkig heeft het vrouwtje lange bovenbenen, dan kun je met z'n tweeën naast elkaar op schoot![]()
Kaela schreef: before:Netjes! Dat opstapje brak niet alleen bijna af, je brak er ook bijna je nek over denk ik.
After: (check het opstapje, dat brak aan de rechterkant gewoon af, dus nu issie wat smaller haha)
![]()
Ruisje schreef: Netjes! Dat opstapje brak niet alleen bijna af, je brak er ook bijna je nek over denk ik.Mijn oom die slecht ter been is kwam hier altijd maar met de grootste moeite binnen. Die zal hier zeker ook blij mee zijn! Net een rondje met Oscar gelopen en hij leek zeer content ermeeHet ziet er nu niet alleen mooier uit, maar ook veiliger.
![]()
Kaela schreef: Wat gaaf Marloes! Twee vliegen in een klap! En hele knappe vliegjes ook, die Dinky is echt een ukkie heHaha ja, en ze is nu uitgegroeid. Ze meet 70 cm. schofthoogte haha!![]()
Hope schreef: Mijn foto van de dag: elke dag loop ik een grote ronde met Nelson. Dinky heeft een zwakke knie en moet veel bewegen, maar mijn lijf is niet fit genoeg voor een extra ronde. Na wat trainen kunnen ze nu samen mee, en ze vinden het allebei erg leuk.Geweldige foto's! Gezellig zo.
![]()